Discovery Channel și  Animal Planet, aparținând Discovery Networks ocupă locul întâi, respectiv locul trei în topul celor mai urmărite posturi de documentare. Între ele se află National Geographic, potrivit paginademedia.ro.
Discovery era, aşadar, cel mai urmărit canal de documentare, până la scoaterea postului de pe rețeaua de cablu RCS și de pe platforma prin satelit Digi, adaugă paginademedia.ro.
În ianuarie – noiembrie, Discovery Channel a fost lider de audiență pe segmentul posturilor de documentare, cifrele postului de televiziune oscilând între 13.000 de telespectatori, în medie, pe minut, pe intervalul all day şi 22.000 de telespectatori.
Dioscovery Channel este urmat în topul audiențelor de National Geographic, a cărui audiență, pe întreaga zi, a variat între 10.000 și 13.000 de telespectatori pe minut.
Animal Planet, care aparţine Discovery Networks, ocupă locul trei în audiențe, cu o medie de 5.000 – 9.000 de telespectatori în medie, pe minut.
Cel mai urmărit program de pe posturile de documentare a fost, în luna noiembrie, Corpuri străine în corpul uman, care strângea 44.000 de telespectatori în fiecare minut. Acesta a fost urmat de Dynamo si magia imposibilului (43.000) şi de Bear Grills: Misiunea Everest (42.000).
Posturile Discovery Channel și Animal Planet au fost scoase din
2,5 milioane de locuinţe – numărul abonaţilor RCS&RDS la sfârşitul lui 2011, aminteşte paginademedia.ro.