„Portează-ţi banii” face parte din gama de servicii ataşate produsul ING Card Complet, relansat în luna aprilie, prin eliminarea taxelor şi comisioanelor şi extinderea cu servicii noi.
De la momentul lansării, peste 600 de clienţi au ales sa îşi mute salariul la ING Bank, utilizând noul serviciu şi beneficiind astfel de oferta ING Card Complet cu zero taxe şi comisioane, a declarat miercuri directorul de retail banking al băncii, Daniel Llano Manibardo.
El a estimat că în 2015 ING Bank va avea 70.000 de clienţi noi pe segmentul cardurilor de salariu, comparativ cu 52.000 clienţi noi în 2014.
În urma studiului de piaţă realizat pentru a testa şi întelege preferinţele clienţilor privind contul curent a reieşit că 88% dintre clienţii bancari din mediul urban folosesc un cont curent, iar 87% dintre deţinătorii unui astfel de produs îl folosesc pentru a-şi încasa salariul. Dintre aceştia, doar 35% au ales în mod independent de angajator banca unde să îşi încaseze salariul.
ING Card Complet este un produs cu zero taxe şi comisioane pentru clienţii care încasează salariu de minim 700 lei prin ING Bank – nu există costuri pentru deschiderea şi administrarea contului şi cardului, pentru plăţi în lei către orice bancă prin internet banking sau prin ING Self'Bank, pentru încasări de la alte bănci, pentru retragerile de la ATM-urile ING, pentru internet şi mobile banking.
Studiile de piaţă au arătat că, pentru clienţi, cele mai importante atribute în alegerea unui cont de salariu sunt nivelul taxelor şi comisioanelor (26%), reputaţia băncii (26%) şi competitivitatea condi?iilor de creditare (15%).
Un alt serviciu nou ataşat produsului ING Card Complet este ING Bazar, platforma digitală de cumpărături care oferă reduceri speciale la comercianţi relevanţi, posibilitatea de a înrola orice card de fidelitate emis în piaţă şi, în curând, plăţi cu telefonul mobil.
Oferind reduceri la o listă de comercianţi în continuă creştere (de la supermarket-uri şi benzinării, la farmacii şi magazine) platforma are ca scop livrarea unor oferte personalizate şi cât mai relevante pentru clienţi. Serviciul se bazează pe un mecanism de selecţie demografică, tranzacţională şi localizare geografică ce permite personalizarea ofertelor şi identificarea celor mai potrivite reduceri pentru fiecare client.
În trei saptamâni de la momentul lansării, peste 900 discount-uri zilnice şi peste 5.500 de carduri de loialitate au fost înrolate în ING Bazar.
În prezent, pentru clienţii care nu au venituri recurente prin ING Bank, banca percepe două comisioane – comision de administrare lunară de 5 lei şi comision de retragere ATM ING: – 1,5 lei/ tranzacţie.
Anul trecut, în România, circa 5,7 milioane persoane au primit venituri recurente de tipul salariilor în conturi de salariu. ING Bank deţine cote de piaţă de circa 5-6 % pe toate segmentele de retail banking – 6,2% la depozitele persoanelor fizice (pe o piaţă totaşă de 31 miliarde euro), 5,5% la credite de consum (12 miliarde euro total), 4,9% la credite cu ipotecă (10 miliarde euro total) şi 6% la numărul de salariaţi.