"Noi am dat o estimare de peste 40.000 de turiști pe litoral, dar a fost o creștere față de ceea ce am anunțat și ne apropiem de 70.000. Creșterea se datorează promovării pe care am făcut-o anul trecut și în primele luni din acest an. Cred că aceasta este cheia, dar și faptul că începând de anul trecut, oricum românii s-au orientat mai mult spre destinațiile românești. Noi am început campania de promovare pentru Mamaia în urmă cu trei ani, iar rezultatele nu aveau cum să se vadă în primul an. (…) Cred că acești trei ani de campanie intensivă, agresivă, coerentă și bine organizată pentru stațiunea Mamaia au atras de fapt aceste rezultate. Mamaia este cunoscută ca stațiunea distracției pentru segmentul de tineri, iar 1 mai este clar un reper pentru vârsta tânără și iată că stațiunea va culege acum toate roadele", a precizat Martin, citată de Agerpres.
În opinia acesteia, stațiunea Vama Veche este, de asemenea, pe un trend foarte bun, susținut și de colaborarea cu autoritățile locale.
"Și Vama Veche este pe un trend foarte bun de când ne-am unit forțele și se vede rezultatul acestei colaborări. Așa cum a declarat primarul stațiunii: " Vama Veche aruncă mănușa stațiunii Mamaia", a spus președintele FAPT.
În privința sumelor lăsate de turiști în această perioadă, Corina Martin a afirmat că din primele date reiese că un turist a cheltuit, în medie, în minivacanța de 1 mai în jur de 300 euro.
Turiștii care au ales stațiunile Mamaia și Vama Veche pentru această minivacanță au avut parte de numeroase evenimente, între care Ediția 21 a Festivalului de muzică electronică Sunwaves, Festival du Bonheur (pentru gurmanzi), Marele Concert de Deschidere a Sezonului la Mamaia, Mamaia — Constanța Drift Games by the Sea, dar și de numeroase petreceri în Cluburi, iar Asociația Litoral-Delta Dunării a organizat și susținut cele mai mari evenimente.
"Am început sezonul în forță, cu motoare turate la maxim, cu mii de cai putere și multă distracție. Am vrut să le arătam primilor noștri turiști ce vor găsi în această vară la Mamaia și pe Litoral. Mă bucură în mod special prezența a peste 7.000 de turiști străini în Mamaia, sosiți mai ales din Marea Britanie, Germania, Franța și Italia pentru Festivalul Sunwaves. De asemenea, în această perioadă se derulează în Mamaia o vizită de verificare din partea turoperatorilor israelieni care operează charterul Tel Aviv — Constanța. Ei au venit cu reprezentanți ai unor organizați de tineri, foarte tineri, din Israel. Până acum nu am avut acest segment, ci mai mult familii și familii cu copii, însă deja ne propunem să deschidem, spre piața Israelului, Mamaia ca produs unic de party, de night clubbing, un produs special și unic pentru turiștii din Israel. Cât despre Vama Veche, o declar fata liberă și frumoasă a turismului românesc. Un produs turistic unic în Europa! Ne propunem să promovăm un nou produs turistic pentru toți turiștii sosiți în vacanța pe Litoral — Excursie magică de o zi în Vama Veche!", a adăugat Corina Martin.