Tragedia care s-a petrecut la Caracal scoate zilnic, la iveală, detalii dintre cele mai uluitoare legate de modul în care au acționat cei aflați în slujba cetățenilor. Una dintre situațiile care a șocat este legat de operatoarea de la 112.
Cazul Caracal a arătat tuturor că Serviciul 112 este departe de a fi performant. Modul în care au acționat cei care au intrat în contact cu Alexandra, una dintre victimele monstrului de la Caracal, au revoltat o țară întreagă.
Servciul de urgență 112 este gestionată de STS. Într-un răspuns pentru Libertatea că, acesta a explicat că „operatoarele au gestionat apelurile (Alexandrei) la numărul de urgență 112 conform prevederilor art. 2 din Metodologia…”
Cum de altfel s-a aflat deja, operatoarea de la 112 nu a fost sancționată nici până în acest moment.
Din stenogramele apelurilor, prezentate de unchiul Alexandrei, răspunsul venit la apelurile fetei aflate în plin coșmar, au fost uluitoare:
„Operatoare 112: Cum adică nu știi unde ești? În ce localitate te afli? … ”
„Operatoare 112: Păi dă-mi un punct de reper unde te afli în Caracal, cum crezi că te găsim? … Aloo? … ”
Sursa citată a aflat un lucru halucinant: „operatorii sunt gătiți timp de opt săptămâni”.