Potrivit companiei de consultanta imobiliara CBRE Eurisko, suprafata cumulata de spatii comercial ce va fi data in folosinta in 2008 va fi de aproape 700.000 mp. Numarul mare de proiecte de pe piata a generat deja modificari in strategia dezvoltatorilor. “Astazi ceea ce conteaza este diferentierea fata de competitie, adaptabilitatea la piata locala si la profilul consumatorului roman si atentia acordata fiecarui proiect”, crede Luiza Moraru, head of retail department in cadrul CBRE
Potrivit companiei de consultanta imobiliara CBRE Eurisko, suprafata cumulata de spatii comercial ce va fi data in folosinta in 2008 va fi de aproape 700.000 mp.
Numarul mare de proiecte de pe piata a generat deja modificari in strategia dezvoltatorilor. “Astazi ceea ce conteaza este diferentierea fata de competitie, adaptabilitatea la piata locala si la profilul consumatorului roman si atentia acordata fiecarui proiect”, crede Luiza Moraru, head of retail department in cadrul CBRE Eurisko.
Mai mult, reprezentantul CBRE Eurisko considera ca dezvoltatorii vor fi mult mai atenti la amenjarea interioara a centrului comercial, la atmosfera creata si procedurile de marketing, iar retailerii isi vor indrepta atentia inspre designul interior al magazinelor, alegerea produselor potrivite locatiei si preferintele consumatorilor din aria de cuprindere.
Pana in prezent au fost deschise 14 malluri, alte opt urmand sa fie inaugurate pana la sfarsitul anului. In 2009, vor fi deschise 27 de centre comerciale totalizand aproximativ 1.033.000 mp de spatii comercial. Cele mai multe din aceste centre au fost deschise in provincie in orase cu o populatie de peste 100.000 locuitori.
Sursa: CBRE Eurisko