Agențiile și organizațiile prezente la târg și-au deschis porțile pentru a le oferi studenților aflați la început de drum posibilitatea de a câștiga experiență prin intermediul diferitelor oferte de intenship-uri și job-uri.

Conferința și workshop-urile au venit în completarea târgului, ajutând studenții să înțeleagă cât de importantă este experiența pentru a fi deveni un profesionist în domeniu, cum să realizeze campanii de PR şi Advertising cu un buget redus şi care a fost trecerea de la presa scrisă la cea online. Toate acestea au fost mult mai ușor de înțeles prin rezolvarea unor    brief-uri şi task-uri interesante.

Feedback-ul a fost pozitiv, atât agențiile, cât și studenții fiind mulțumiți de rezultatele târgului, asigurându-ne că vor participa și anul următor.

Ce a însemnat PR&Ad Fair? O punte de legătură între participanţi și agenții, sfaturi venite direct din partea specialiștilor și o șansă pentru studenți de a intra în lumea profesioniștilor. Toate acestea au ajutat la realizarea unui târg de colecție, unde creativitatea și curajul au fost încurajate. PR&Ad Fair a fost susținut anul acesta de: Biblioteca Centrală Universitară „Carol I”, Dacia, Publica, Nemira, Cumpăna, ExpoEvolution, MemoPlus, Asociația Română de Relații Publice și de partenerii media: Evenimentul Zilei şi Capital, Curierul Naţional, Presa în blugi, PRCafe, Orasulm.eu, MemoPlus, România Pozitivă, Asociaţia Paspartu, InOras.ro, Markmedia.ro, Regie Live, IQads Kadett, StartUB, TV City, PR Wave, PR România,

BestJobs, Ambition!, Calendar Evenimente, GEN90.net, UN Youth Romania, Student din Provincie, ED-web.com, Metropotam, Studentie.ro, Evenimentestudentesti.ro, BUZZ!Camp, ABC Antreprenori, comunicatedepresa.ro şi WebCultura.