Proiectul era în pericol de a pierde finanţarea, prin intermediul ISPA, instrument care finanţează proiectele de pre-aderare. Contractul pentru execuţia celor 32,80 km este de 228, 65 milioane euro, iar finanţarea ISPA este de 113, 7 milioane euro. Lucrările au fost demarate în aprilie 2011. Potrivit Ministerului Transporturilor, decizia Comisiei Europene se fundamentează pe datele prezentate de partea română prin care se confirmă că proiectul poate fi finalizat până la 31 decembrie 2012.
Prima decizie a Comisiei Europene privind acordarea de asistenţă financiară din fonduri ISPA pentru construirea autostrăzii Deva-Orăştie a fost emisă pe 13 decembrie 2004.
Comisia Europeană a emis în data de 7 iunie decizia prin care aprobă solicitarea autorităţilor române privind extinderea termenului de eligibilitate a cheltuielilor proiectului de construire a autostrăzii Deva-Orăştie până la 31 decembrie 2012. Decizia Comisiei Europene se fundamentează pe datele prezentate de partea română prin care se confirmă că proiectul poate fi finalizat până la 31 decembrie 2012.
Prima decizie a Comisiei Europene privind acordarea de asistenţă financiară din fonduri ISPA pentru construirea autostrăzii Deva-Orăştie a fost emisă pe 13 decembrie 2004. Memorandumul de finanţare al Deciziei a fost modificat prima dată pe 11 octombrie 2006, cu scopul de a extinde data finală de eligibilitate până la 31 decembrie 2010, dar contractul pentru construirea acestui tronson de autostradă a fost semnat abia pe 9 noiembrie 2010.
CE a prelungit finanţarea pentru autostrada Deva-Orăştie
12 iunie 2011, 13:18
Ultima modificare în 12 iunie 2011, 16:18
Comisia Europeană a emis în data de 7 iunie decizia prin care aprobă solicitarea autorităţilor române privind extinderea termenului de eligibilitate a cheltuielilor proiectului de construire a autostrăzii Deva-Orăştie până la 31 decembrie 2012.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Guvernatorul Olandei: „trebuie să repunem Grecia pe șine, dar nu putem constrânge băncile”
- Cât de aproape e China de o bulă a creditelor
- Rezervele de gaze şi ţiţei ale României vor scădea la jumătate în următorii nouă ani
- Emil Boc: „Modelul propus de USL înseamnă costuri și taxe noi pentru cetăţeni”
- Ungaria vrea să pună taxă suplimentară pe ice tea, cola, chipsuri şi supa instant
- Thailanda: E.Coli în conopida importată din Europa
- Studiu: Două treimi dintre români spun că nu vor pleca în vacanţă anul acesta
- Noul portdrapel al gamei Renault, un amalgam franco-asiatic
- Cât te costă o vacanță de o săptămână pe un hotel plutitor?
- Cei 5 piloni ai unei guvernări economice eficiente, în viziunea lui Isărescu