Coca Cola rămâne cel mai valoros brand din lume în topul Best Global Brands, evaluat la aproape 78 de miliarde de dolari. Apple urcă faţă de anul 2011 de pe locul 8 până pe locul 2 depăşind 70 de miliarde de dolari în timp ce, lumea mărcilor financiare este dominată, potrivit clasamentului, de American Express care valorează aproape 16 miliarde de dolari.
Procesatorul de plăţi electronice, prezent şi în România prin Bancpost, este urmat în clasamentul brandurilor financiare de două bănci adică JP Morgan şi HSBC. Cel mai valoros brand din asigurări este compania franceză Axa, de asemenea prezentă şi în România. Brandul francez ar valora aproximativ 6,7 miliarde de euro. Şi Alllianz este, în top, la patru poziţii sub AXA, pe locul 62.
Ce branduri de top din lumea finanţelor sunt şi în România?
4 octombrie 2012, 16:17
Ultima modificare în 4 octombrie 2012, 19:17
American Express este cea mai importantă marcă din lumea financiară, conform clasamentului Best Global Brands. Cele mai valoroase bănci sunt JP Morgan şi HSBC iar cea mai importantă companie de asigurări este considerată Axa
Etichete:
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Alexandru Alexa preia, interimar, şefia OPSPI
- Wizz Air lansează noua politică de bagaje
- Şase companii cu capital majoritar de stat ar putea intra în privatizare în 2013
- Ambasadorul Poloniei: „Suntem interesaţi de toate privatizările din România”
- Nokia ar putea vinde sediul din Finlanda
- UPDATE: Acţiunile Oltchim scad puternic în deschiderea şedinţei de miercuri
- Praktiker România şi-a crescut vânzările cu aproximativ 10% datorită promoţiilor
- SES a lansat cel de-al 52-lea satelit SES pe orbită
- Fenechiu: Termenul limită de negociere a contractului Oltchim nu este 1 octombrie
- Standard & Poor’s a menţinut ratingul UniCredit la BBB plus, cu perspectivă negativă