În ultimul an, salariul mediu net al angajaților din domeniul bancar s-au menținut în jurul valorii de 4.000 de lei pe lună. În luna martie, conform cifrelor publicate de Institutul Național de Statistică (INS), leafa lunară a ajuns aprope de 4.200 lei. Se știe că puțini români se pot lăuda cu asemenea salarii.

Dacă vrei să te angajezi într-o bancă să te bucuri de venituri similare, iată ce trebuie să faci.

În primul rând, caută ofertele de angajare ale băncilor. Momentan, pe site-ul de recrutare eJobs.ro sunt scoase la concurs aproape 400 de locuri de muncă în domeniul financiar-bancar, în toate orașele țării.

În ceea ce privește calitățile și cunoștințele necesare, îți prezentăm câteva exemple de joburi cu cerințele aferente.

UniCredit Țiriac Bank caută să angajeze un analist financiar pe zona de persoane juridice. Candidatul trebuie să aibă finalizate studii economice, de preferat cu specializarea Contabilitate sau Finanțe, dar și o experiență de cel puțin doi ani în analiză financiară sau în audit financiar sau al riscului. Persoana care dorește să ocupe acest post trebuie să cunoască foarte bine limba engleză și legislația contabilă și financiară. În procesul de selecție, vor fi avantajate acele persoane care au certificări de expert contabil, sau din partea ACCA sau CFA. Totodată, este apreciat spiritul de echipă, spiritul analitic, răbdarea și dedicarea. Citește AICI mai multe despre acest job.

 

În același timp, Banca Românească vrea să angajeze un ofițer bancar retail pe durată nedeterminată. Printre cerințele băncii pentru candidați se numără: studii economice de specialitate, experiență de lucru în bănci de cel puțin un an, cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu, precum și cunoștințe de operare PC. Candidatul trebuie să știe de la început că va avea deplasări pe teren pentru a face vânzări. Alte calități pe care trebuie să le aibă viitorul angajat sunt: abilități excelente de comunicare, entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activă, capacitate organizatorică și spirit de echipă. Depune-ți AICI CV-ul pentru acest job.

Iar Alpha Bank România caută un director pentru sucursala regională de la Cluj. Această persoană va fi responsabilă de supervizarea și motivarea întregii echipe de acolo. Pentru a ocupa acest post este necesară o experiență de cel puțin cinci ani în domeniul bancar, dintre care doi ani experiență de director de sucursală bancară. Persoana vizată trebuie să fi absolvit o facultate cu profil economic și va fi apreciată dacă are și studii postuniversitare în aria financiar-bancară, administrarea afacerilor sau managementul riscului. Lista de calități și abilități necesare pentru angajare cuprinde: abilități relevante de coordonare, comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și către atingerea obiectivelor, gândirea strategică, profesionalism, credibilitate, seriozitate, autodeterminare, încredere în forțele proprii, proactivitate, dinamism și capacitate de rezolvare promptă a problemelor și de prioritizare a obiectivelor-țintă planificate. Dacă ești interesat de acest post, poți afla mai multe detalii AICI.

 

 

Sau, poți căuta AICI și alte joburi atractive, cu salarii mari în domeniul bancar.