Principalul rol al unei camapnii de publicitate este acela de a promova un produs sau un serviciu oferit de o companie, promovare care să se concretizeze în creşterea vânzărilor. Aşa cum declara Bogdan Naumovici într-un interviu pentru capital.ro, este necesar ca publicitatea românească să nu uite că realizează reclame nu de dragul artei ci pentru clienţii care doresc să aibă creşteri de vânzări în urma promovării. Cea de-a şaptea ediţie Effie România şi-a desemnat câş
Principalul rol al unei camapnii de publicitate este acela de a promova un produs sau un serviciu oferit de o companie, promovare care să se concretizeze în creşterea vânzărilor. Aşa cum declara Bogdan Naumovici într-un interviu pentru capital.ro, este necesar ca publicitatea românească să nu uite că realizează reclame nu de dragul artei ci pentru clienţii care doresc să aibă creşteri de vânzări în urma promovării.
Cea de-a şaptea ediţie Effie România şi-a desemnat câştigătorii în cadrul Galei de Premiere ale cărei gazde au fost, ca în fiecare an, International Advertising Association (IAA) şi Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR).
CAP, GMP, Graffiti BBDO, Headvertising, Leo Burnett & Target, McCann Erickson, Next Advertising, Odyssey, Papaya Advertising, Propaganda sunt premiantii ediţiei 2010.
Printre cele mai premiate agenţii în competitia Effie Awards 2010 se afla Graffiti BBDO, cu următoarele premii: Bronz pentru Dacia – Unbeatable Price (categoria Durables), Sadu – Country Food (Food Products I), Romtelecom Dolce – Share Dolce (Media & Entertainment) şi Silver pentru React – A Chance for Life (Non-Profit Pro-Bono / Public Service, Social Campaigns).
Următoarele agenţii ca număr de trofee sunt: Propaganda cu 3 trofee Gold: Napolact – Reason to Rest (Food Products I), Napolact – As it Used to be (Sustained Success), BRD – Groupe Société Générale – Great people Behind Great People(Corporate Reputation, Image & Identity) şi GMP, Leo Burnett & Target, McCann Erickson, Next Advertising şi Papaya Advertising, fiecare cu cate 2 trofee. CAP, Headvertising şi Odyssey Communication au câştigat fiecare câte un trofeu în competiţia Effie 2010.
Dintre castigatorii trofeelor Gold, nominalizarile pentru Grand Effie au fost: Timişoreana – The Story Goes On (GMP), Napolact – Reason to Rest (Propaganda), Herbal Essences – House of Fun (Leo Burnett & Target) şi BRD – Groupe Société Générale – Great people Behind Great People (Propaganda).
Campania “The Story Goes On”, semnată de GMP pentru brandul Timişoreana a fost premiată cu Gold în categoria Alcoholic Beverages: Beers And Wines şi a primit si trofeul Grand Effie.
Premiile Effie reprezintă un eveniment unde întreaga industrie de advertising se întâlneşte într-un punct comun: cel al eficienţei în materie de rezultate. Effie reuneşte cele mai recunoscute agenţii din branşă, clienţii şi researcherii pentru a celebra eficienţa colaborării, tradusă în cifrele de vânzare.