Clienţii Focus Sat vor avea ocazia să se bucure de noi canale internaţionale, începând din 10 martie 2014, de la mărcile cunoscute precum Discovery, până la alte mărci nou apărute, care vor prezenta genuri noi precum sporturi de contact, modă şi curse de motociclete. Canalele care vor fi introduse sunt Da Vinci Learning, Investigation Discovery, Fashion TV, Auto Motor Sport, Bollywood TV şi BlackBelt TV.
“Avem plăcerea de a îmbogăţi în continuare pachetele noastre pe toate pieţele unde suntem prezenți, prin adăugarea acestor canale. Îi întrebăm în mod regulat pe clienţii noştri care este tipul de conţinut care ar îmbogăţi experienţele lor de vizionare. Pe baza răspunsurilor primite, suntem încrezători că adăugarea acestor canale va fi primită cu entuziasm şi că va spori conținutul pachetelor noastre deja bogate. Oriunde s-ar afla, acordăm clienţilor UPC DTH mai multe opţiuni, fără costuri sau compromisuri adiţionale”, a afirmat Michael Lee, UPC DTH Managing Director.
UPC DTH este un un furnizor de servicii de televiziune prin satelit de înaltă calitate, cu sediul în Luxembourg, capitala europeană a serviciilor de satelit. Furnizează servicii în Ungaria, Republica Cehă, Slovacia şi gestionează serviciile de televiziune prin satelit ale operatorului din România. Serviciul Direct-To-Home (DTH) are peste 747.000 de abonaţi (potrivit datelor din 13 septembrie 2013). Este cunoscut pe piaţa din Ungaria drept UPC Direct, freeSAT pe pieţele din Cehia şi Slovacia, și Focus Sat în România.
Compania de televiziune prin satelit Focus Sat a scos luna aceasta din grilă cele 5 canale aparţinând Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Euforia Lifestyle, GSP TV si Antena 3).