“Aceste cărţi m-au inspirit foarte mult în ceea ce priveşte dezvoltarea unui business şi motivarea aagajaţilor unei companii”, mărturiseşte Mikael Fredholm.
Conform spuselor sale, cartea sa preferată este cea scrisă de fondatorul Starbucks, Howard Schultz, care descrie modul prin care acesta a pus bazele brand-ului şi arată cum a introdus o cultură corporativă puternică în rândul angajaţilor companiei.
În prezent Mikael Fredholm citeşte “Our Final Invention: Artificial Intelligence and the end of the human era” scrisă de James Barrat. “Amenințările și oportunitățile care vin din dezvoltarea inteligenței artificiale sunt aspecte importante pe care ar trebui să le luăm în serios. Este un subiect care mă interesează foarte mult deoarece sunt convins că în viitorul apropiat va remodela lumea în care trăim”, explică antreprenorul.
Ce citeşte CEO-ul unei agenţii online de marketing
Printre autorii care-I plac cel mai mult, CEO-ul World Class România îl menţionează pe Stephen R. Covey. Despre acesta, el spune că îi admiră foarte mult lucrările publicate de-a lungul timpului și, de asemenea, îl aprecieză pentru perspectiva foarte clară despre cum te poți bucura de viață la maximum.
Ce citeşte omul care îi învaţă pe ceilalţi cum să negocieze
“Am citit foarte multe cărți de afaceri care m-au ajutat nu numai în carieră, ci și în dezvoltarea personală. Sunt mulți autori talentați care au construit companii foarte mari și este uimitor câte poți învăța din experințele descrise în cărțile lor. Aceste cărți sunt o sursă de inspirație și de motivare pentru mine”, conchide Mikael Fredholm.
Reţeaua de centre de fitness World Class a intrat pe piaţa locală la începutul anilor 2000 şi în 2014 a avut afaceri de aproximativ 42 milioane de lei. În prezent, World Class este lider de piaţă în industria de wellness autohtonă, având per total 15 centre în toată ţara şi peste 35.000 de membri.