Eliminarea Braziliei şi Argentinei în sferturile de finală, precum şi a Franţei şi Italiei în faza grupelor face din Cupa Mondială din acest an cel mai profitabil turneu final european sau mondial de fotbal din istoria recentă a caselor de pariuri din România, spun reprezentanţii acestora.
Potrivit reprezentanţilor firmelor din domeniu, dacă, de exemplu, un jucator ar fi pariat că finala Campionatului Mondial se va disputa între Spania şi Olanda, ipoteză destul de puţin plauzibilă înainte de începerea campionatului, ar fi beneficiat de o cotă de 20.
"Este o regulă generală: surprizele sunt în favoarea firmelor de pariuri", a declarat pentru Mediafax Liviu Popovici, directorul general al filialei din România a operatorului de agenţii de pariuri sportive Stanleybet şi preşedintele Asociaţiei Organizatorilor de Pariuri din România.
Ideea este susţinută şi de Iulian Antonache, directorul general al operatorului de case de pariuri Bet Cafe Arena, controlat de Dinu Patriciu.
"Rezultatele surpriză generează, în principiu, profituri mai mari pentru toate casele de pariuri din România", a afirmat el.
Cornel Hodorogea, directorul general al casei de pariuri Sky Bets, apreciază că această cupă mondială a fost cel mai important turneu final de fotbal, european sau mondial, din istoria recentă a caselor de pariuri din România.
"Rata de câştig a caselor de pariuri a fost, în medie, cu 15% mai mare decât media generală a câştigurilor la un turneu final. Eliminarea Argentinei şi Braziliei a afectat mai ales pariurile pe termen lung, care vizau participarea acestor echipe în semifinale sau finală – opţiunea foarte multor jucători români înainte de începerea turneului", a adăugat Hodorogea.
Iulian Antonache spune, la rândul său, că favoritele românilor pentru câştigarea Cupei Mondiale, înainte de începerea turneului, erau Brazilia şi Argentina, urmate de Spania şi Germania.
"Reculul înregistrat anul trecut din cauza crizei s-a propagat şi în anul curent pe piaţa pariurilor. Cupa Mondială de anul acesta, prin surpizele mari înregistrate, a fost o bulă de oxigen pentru noi. Nu acelaşi lucru îl putem afirma despre campionatul mondial anterior, unde toate companiile de pariuri au înregistrat pierderi, efectuând plăţi mai mari decât încasările. De fapt, asta este definiţia pariului: clientul pariază cu organizatorul şi cine are dreptate este pe plus", a afirmat Liviu Popovici.
Totodată, reprezentanţii caselor de pariuri spun că, după eliminarea favoritelor, numărul jucătorilor nu a scăzut.
"Întotdeauna, echipele care ajung în fazele finale atrag clienţi. Poate participarea Uruguay la semifinală a redus puţin interesul", crede Hodorogea de la Sky Bet, care a adăugat că cea mai mare sumă câştigată al acest turneu la firma pe care o reprezintă a fost de 6.000 de lei.
La Stanleybet, cel mai mare câştig a fost de 6.197 lei şi s-a înregistrat în faza grupelor.
"Foarte interesant a fost şi optimismul altui parior, care, după ce a văzut că Portugalia era într-o formă deosebită în faţa nefericitei Coreei de Nord, după ce Portugalia a marcat golul trei, a mizat pe înscrierea a altor patru şi şi-a multiplicat de peste 30 de ori investiţia. Acesta a fost un pariu live, plasat în timpul disputării partidei", a povestit Liviu Popovici.
SURSA: Mediafax
Ce câştig ar fi putut să vă aducă Finala Campionatului Mondial de Fotbal FIFA 2010
28 februarie 2013, 07:18
Ultima modificare în 28 februarie 2013, 09:18
Eliminarea Braziliei şi Argentinei în sferturile de finală, precum şi a Franţei şi Italiei în faza grupelor face din Cupa Mondială din acest an cel mai profitabil turneu final european sau mondial de fotbal din istoria recentă a caselor de pariuri din România, spun reprezentanţii acestora.
Potrivit reprezentanţilor firmelor din domeniu, dacă, de exemplu, un jucator ar fi pariat că finala Campionatului Mondial se va disputa între Spania şi Olanda, ipoteză destul de puţin plauzi
Etichete: business
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- PONTURI Ce să nu treci în CV dacă vrei să ai şanse de angajare
- Amit Kumar, CEO ArcelorMittal Hunedoara: „Competitivitatea costurilor va conduce piaţa oţelului”
- Vosganian: Nu vreau să transmit nici că vor fi și nici că nu vor fi făcute concedieri
- Pe când şi în România? Consumatori din SUA s-au plâns instanţei că berea Budweiser a fost prea slabă
- Un nou produs IKEA retras de la vânzare în mai multe state europene
- Serviciu nou de import expres la DHL
- Becurile LED vor reprezenta o piaţă de 8,4 mld. euro în 2020
- Al doilea an profitabil în insolvenţă la Uztel
- 520 de tone de deșeuri colectate de Recolamp
- Concurentul Poştei Române şi-a triplat afacerile anul trecut