O nouă infografie realizată de rețeaua de socializare LinkedIn a relevat faptul că prea mulți dintre americani, australieni, canadieni, germani, olandezi, suedezi etc se descriu ca fiind ”creativi” atunci când vine vorba de competențele lor profesionale. Studiul arată însă și alte calități pe care și le – au trecut în cv-uri cei mai mulți dintre angajați (și s-au luat în calcul 187 de milioane de utilizatori ai LinkedIn).  Partea interesantă este că, de la țară la țară, se evidențiază anumite competențe. Măcar la nivel declarativ. Când vine vorba de ”persoane motivate”, un angajator se poate uita către Marea Britanie, Arabia Saudită, Emiratele Arabe, Malaezia sau Africa de Sud, pentru că cei mai mulți dintre utilizatorii rețelei de socializare s-au descris astfel când a venit vorba de competențele lor profesionale.
În Franța și în Italia, toată lumea este ”responsabilă”, spre deosebire de Spania, unde angajații sunt ”experți”,  sau Elveția, unde sunt ”analitici”.  La capitolul ”eficiență”, indienii sunt cei mai cei, în timp ce brazilienii sunt dispuși să experimenteze noi provocări.
Totuși, cât de bine dau aceste calități la cv? Deși sunt ideale pentru un angajat, arată lipsă de creativitate în momentul întocmirii curriculumului vitae și este recomandată detașarea de ”clasicele” competențe pentru a capta atenția angajatorului.