Ce haine și accesorii își doresc românii și ce buget alocă pentru produsele favorite

Românii își doresc articole vestimentare, încălțăminte și accesorii în tendințe de la branduri de top și pentru a căror achiziție sunt dispuși să aloce un buget mediu de aproximativ 150 de lei pentru un produs, potrivit unei analize Fashion Days, referitor la ultimele șase luni.

În prima jumătate a anului, clienții au adăugat în lista lor de produse favorite peste 1,7 milioane de produse, în valoare de 250 de milioane de lei. În perioada analizată, românii și-au dorit, cu precădere, produse din categoriile: pantofi sport casual, genți și accesorii, inclusiv ceasuri, și rochii.Printre brandurile cele mai căutate s-au aflat și Next, Guess, Fossil, Desigual, Puma, United Colors of Benetton.

Aproximativ 79% din articolele existente în secțiunea ”Favorite”, de exemplu, au fost adăugate de femei, fapt ce se reflectă și în comportamentul de achiziție; în mod obișnuit, 65% din clienții fiind femei.

În intervalul analizat, 66% din produsele preferate de clienți au fost adăugate în secțiunea amintită direct din aplicațiile mobile, restul de 34% în egală măsură de pe desktop sau din browserele pentru mobil sau tabletă. Utilizatorii aplicației mobile din cele trei țări în care este prezent Fashion Days, România, Bulgaria și Ungaria, au preferat în unanimitate produsele brandului Next. Alte branduri vizualizate și salvate în secțiunea amintită, mai ales prin intermediul aplicației mobile sunt cele de articole sportive, precum Puma, Asics și Nike.

„Listele cu produse favorite de pe platformele de shopping online (…) reprezintă un instrument care ne ajută să identificăm cât mai corect preferințele clienților în materie de fashion, pe baza cărora putem să le oferim cea mai bună selecție de produse, în acord cu dorințele lor și urmând tendințele la care aderă. Pentru că și prețul este un argument important în decizia de achiziție, clienții se pregătesc pentru campaniile pe care le organizăm”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Prețul mediu al unui produs adăugat de clienții brandului în ”Favorite” este de 150 de lei, iar cele mai scumpe produse dorite în ultimele șase luni au fost din categoria ceasurilor:  Ceas de damă Aviation, la prețul de 11.976 de lei; Ceas bărbătesc Black&Coral Chrono Aviation, la prețul de 11.311 de lei; Ceas de damă negru și argintiu cu diamante Eliro, la prețul de 10.696 de lei.