Curând, comerțul se va putea face prin aplicații pe telefon. Mega Image lansează prima aplicaţie pentru telefoane inteligente a unui retailer alimentar din România şi introduce în comunicarea la raft coduri QR (coduri cu răspuns rapid).
În drumul lor spre titlul de „cel mai aproape magazin“, retailerii se întrec şi în introducerea de noi servicii în magazine. De exemplu, Mega Image tocmai a lansat aplicaţia pentru telefoanele mobile Apple şi pentru cele ce folosesc sistemul de operare Android.
Aplicaţia poate fi descărcată gratuit din App Store pentru Iphone şi din Google Play pentru Android. Cu ajutorul aplicaţiei, clienţii Mega Image găsesc recomandări despre produse dar şi cele mai recente oferte şi promoţii. În plus, utilizatorii de telefoane inteligente pot afla unde pot găsi cel mai apropiat magazin Mega Image şi ce distanta mai au de parcurs până la acesta.
„Această aplicaţie este un instrument inovativ prin care clienţii pot avea acces la informaţii <mega utile>”, spune Raluca Alexandrescu, direvtor de marketing la Mega Image.
De asemenea, Mega Image introduce în comunicarea la raft codurile QR (quick response codes – coduri cu răspuns rapid). Cu o simplă scanare a codurilor QR, clienţii Mega Image vor putea afla informaţii utile şi accesibile despre produse chiar pe telefonul lor mobil.
Codurile QR sunt implementate în toată reţeaua de magazine Mega Image, pentru o serie de produse selecţionate şi sunt comunicate la raft printr-un wobbler şi pe posterele plasate pe vitrinele magazinelor. În prima fază a proiectului clienţii vor putea afla mai multe informaţii despre produsele din gama BIO, Delhaize Taste of Insipirations sau Weight Watchers.
Retailerul belgian operează 139 de magazine în țară, cu mărcile Mega Image (115) şi Shop&Go (24). Vânzările Mega Image au depășit, anul trecut, pragul de un miliard de lei (echivalentul a cca. 225 mil. euro).
Partea a Delhaize Group, Mega Image este acum a doua mare rețea de retail modern din România,), după Lidl (140).