Bruce Bale, Head of Sales CEEMEA, Global Marketing Solutions Facebook, cel a deschis conferinţa, a subliniat că recomandarea unui prieten de pe Facebook influenţează cu 65% decizia de cumpărare. Acesta a mai precizat că piaţa mobile creşte, în România existând 1,5 milioane de utilizatori care accesează Facebook de pe mobil, cu menţiunea că cifra a crescut cu 20% în ultima lună.
Robert Kiely, Account Manager EMEA, Global Marketing Solutions Facebook, a menţionat trei oportunităţi ale noului Timeline: creşte impactul brandului, e mult mai vizual şi oferă posibilitatea de a personaliza conţinutul. Spre sfârşitul intervenţiei, acesta a declarat: “Nu ai cum să ştii ce va face Facebook pe viitor sau cum se va schimba, dar Timeline reprezintă o îmbunătăţire semnificativă faţă de vechiul profil şi aş vrea ca toate brandurile să înţeleagă acest lucru şi să îl adopte cât mai repede”.
Sebastian Szmigielski, Account Manager EMEA, Global Marketing Solutions Facebook, a vorbit despre diferenţa dintre ad-uri, care ţintesc persoanele care nu interacţioneaza cu brandul şi sponsored stories, dedicate fanilor şi disponibile în newsfeed. Toate aplicaţiile create vor fi în curând disponibile şi în varianta pe mobil, inclusiv Timeline şi Facebook Offers, ce vor apărea în aprilie.