După ce și-a declarat intenția de a face câte un magazin mic.ro la fiecare 800 de metri, Patriciu a început să atace timid farmaciile, iar mai nou încearcă să vadă dacă românii își cumpără electrocasnice de la băcănie.
În ultimele zile, românii au putut vedea la intrarea în magazinele mic.ro o reclamă la un produs electrocasnic. Ai fi tentat să crezi că Patriciu a început să atace marii retaileri de produse de profil și să vândă aparatură electrocasnică la băcănie.
"Este o promoție legată de sărbători. În fiecare zi, ne aduce câte un produs", ne spune o vânzătoare dintr-un magazin mic.ro, însă tonul vocii ne face să credem că vânzările nu sunt satisfăcătoare.
Mai mult, mic.ro încearcă să ia cât mai mult din vânzările de sezon, aducând la raft medicamente de răceală, folosite de români în viața de zi cu zi, precum Vitamina C, Trachisept sau ceaiuri.
Magazinele sunt dedicate cartierelor care nu dispun de reţele comerciale şi zonelor rurale din jurul Bucureştiului.
“Oamenii vor cumpăra din aceste magazine deoarece preţurile sunt mai mici decât în supermaketuri”, a spus Patriciu.
Legat de costuri Patriciu a afirmat: “am depăşit punctul de break even (nivel la care cheltuielile sunt la acelaşi nivel cu veniturile) al întregii reţele. Sunt magazine care vând de 2.000 de euro pe zi, altele de 1.000 de euro şi unele de 200-300 de euro pe zi. Media este de 730 de euro pe zi.
Investiţia în magazinele Mic.ro este de 250 de milioane de euro, iar Patriciu consideră că amortizează investiţia în 6-12 luni.
Într-un magazin Mic.ro lucrează 4 oameni, iar salariul mediu al unui angajat în magazinele sale este de peste 250 de euro, net. “Avem 1.000 de angajaţi doar în sistemul Mic.ro dacă socotim şi cele 40 de hipermarketuri sunt mai mulţi şi vor ajunge către 15.000”, a spus Patriciu.