Numărul de motorizări disponibile pentru BMW Seria 4 crește începând cu noiembrie 2013. Gama va cuprinde în total trei propulsoare pe benzină şi tot atâtea diesel. Noul model entry-level pe benzină este BMW 420i Coupe și este disponibil pentru România de la un preț de 30500 Euro fără TVA. La această variantă, un motor cu patru cilindri (135 kW/184 CP) cu tehnologie BMW TwinPower Turbo este combinat cu o transmisie manuală cu şase trepte (dotare standard) sau cu una automată cu opt trepte (echipare opţională). Gama de motorizări a fost extinsă cu două variante diesel cu şase cilindri dispuşi în linie, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo. BMW 430d Coupe are sub capotă un propulsorul ce produce 190 kW/258 CP şi transferă puterea către puntea spate printr-o cutie de viteze automată cu opt trepte și este disponibil în România pentru 42100 Euro fără TVA. Cu o putere maximă de 230 kW/313 CP, BMW 435d Coupe este echipat standard tot cu transmisie automată cu opt rapoarte, dar dispune de tracţiune integrală BMW xDrive. Este cel mai rapid și cel mai puternic BMW Seria 4 disponibil și poate fi achiziționat în România cu 46200 Euro, fără TVA.
Sistemul inteligent de tracţiune integrală este disponibil acum, ca opţiune, la BMW 420i Coupe şi BMW 420d Coupe, astfel că numărul de variante BMW Seria 4 Coupe disponibile cu BMW xDrive ajunge la cinci.
Noiembrie 2013 va aduce şi premiera unui nou vârf de gamă pentru BMW Seria 3 Touring. Asemenea BMW 435d Coupe, BMW 335d xDrive Touring datorează caracteristicile sportive de performanţă motorului diesel cu şase cilindri dispuşi în linie care dezvoltă 230 kW/313 CP. Iar tehnologia BMW TwinPower Turbo, transmisia automată cu opt trepte şi tracţiunea integrală conferă modelului o dinamică deosebită, un confort extraordinar al călătoriei şi o economie de combustibil impresionantă pentru această clasă de putere.
După lansarea pe piaţă, noua gamă BMW X5 va fi suplimentată cu alte trei variante de motorizare şi patru modele noi care vor extinde avantajul de eficienţă pe care acest Sports Activity Vehicle îl deţine faţă de concurenţă. Din luna decembrie 2013, a treia generaţie X5 va fi disponibilă în premieră cu motor diesel cu patru cilindri, echipat cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, şi tracţiune spate. Propulsorul care echipează noile BMW X5 xDrive25d şi BMW X5 sDrive25d utilizează două turbocompresoare şi injecţie directă pentru a furniza o putere maximă de 160 kW/218 CP şi este conectat standard la o transmisie automată cu opt rapoarte. Consumul mediu mixt în ciclul de testare EU este de 5,6-5,7 l/100 km pentru BMW X5 sDrive25d (emisii CO2: 149-151 g/km), respectiv de 5,8-5,9 l/100 km pentru BMW X5 xDrive25d (emisii CO2: 154-156 g/km, datele depind de dimensiunea anvelopelor alese).
În decembrie 2013, variantele de personalizare BMW Individual vor completa gama de opţiuni deja disponibilă pentru toate versiunile de motorizare ale noului BMW X5. Aceste dotări aduc un plus de exclusivism configurațiilor de BMW X5 şi îndeplinesc cele mai înalte standarde privind alegerea materialelor, designul şi calitatea producţiei. De exemplu, echiparea BMW Individual cu piele Merino de granulaţie fină poate fi specificată pentru noul BMW X5, completată cu conținut extins de piele în nuanţele Criollo Brown şi Amaro Brown. Alte elemente remarcabile ale acestei opţiuni sunt cusăturile şi vipuştile în culoare contrastantă şi perforaţiile decorative de pe suprafaţa scaunelor. Benzile decorative BMW Individual pentru interior sunt disponibile în două variante: lemn preţios Piano Finish Black şi Sen Light Brown.
Noutăți mai puțin vizibile dar interesante sunt și sistemele Parking Assistant – care acum este complet automat şi Driving Assistant Plus cu Traffic Jam Assistant. Parte integrantă a BMW Connected Drive, Traffic Jam Assistant sporeşte confortul în situaţie de ambuteiaj pe autostrăzi. Acest sistem menţine o distanţă prestabilită faţă de vehiculul din faţă şi încetineşte automobilul până la staţionare. De asemenea, acţionează şi asupra direcţiei, ajutând conducătorul să menţină banda (cu condiţia ca acesta să aibă cel puţin o mână pe volan). Pachetul Driving Assistant Plus, care include și acest sistem, va fi disponibil pentru toate modele BMW Seria 5 cu începere din noiembrie 2013, iar pentru BMW X5 din decembrie 2013.
BMW Parking Assistant complet automat va fi disponibil în premieră din toamna 2013. Acest sistem ajută conducătorul să identifice locul de parcare şi să efectueze o parcare laterală. Noua versiune a Parking Assistant nu numai că realizează mişcările de direcţie necesare pentru poziţionare în locul de parcare, dar controlează şi pedalele de acceleraţie şi frână şi selectează treapta de viteză potrivită – tot ce are de făcut conducătorul este să activeze semnalizatorul şi să apese butonul Parking Assistant, iar automobilul va intra complet autonom în locul de parcare ales. Parking Assistant complet automat va fi disponibil pentru BMW Seria 5 Sedan şi BMW Seria 5 Touring din noiembrie 2013 şi pentru noul BMW X5 din decembrie 2013.