Compania RCS & RDS a deschis în toamna anului trecut primul magazin sub brandul Digi în București lansând totodată un nou concept de prezentare.
Ceea ce nu ştiu abonaţii operatorului este faptul că în aceste magazine nu pot fi returnate sau schimbate, decodoare, carduri CI+ sau alte dispozitive, ci doar în anumite magazine.
În noile puncte de prezenţă Digi, care au ajuns la peste 40 în prezent, clienţi își pot achita facturile lunare, pot încheia contracte noi şi pot primi carduri CI+, decodoare HD sau telefoane mobile, dar nu pot le pot returna.
"Prin lansarea noului concept de magazin Digi, ne dorim să le oferim clienților noștri un mediu plăcut, un spațiu prietenos unde pot testa serviciile și unde pot primi informații despre ofertele companiei. Acesta este un alt pas important pe care RCS & RDS îl face pentru a spori și simplifica interacțiunea clienților cu oferta completă de servicii de telecomunicații Digi de care pot beneficia” declara la inaugurarea primului magazin, Valentin Popoviciu, director dezvoltare RCS & RDS.
RCS & RDS a deschis magazine sub brandul Digi și în orașele Bucureşti, Oradea, Constanţa, Galaţi, Cluj, Timişoara, Târgu Jiu, Piteşti, Craiova, Târgu Mureş, Arad, Sibiu şi Iaşi. Compania va moderniza gradual și va integra în noul concept de prezentare cele peste 300 puncte de prezență proprii existente la nivelul întregii țări.