În ultimul deceniu compania s-a concentrat pe pieţele internaţionale, devenind astfel cel mai mare lanţ de restaurante din lume.
Există unele lucruri interesante, pe care puțini le știu despre KFC.
Povestea brandului KFC începe în 1940 când colonelul Harland Sanders începe să folosească o friteuză ca să facă faţă cererii de pui prăjit.
12 ani mai târziu se deschide prima franciză în Utah, iar în 1964, Sanders vinde cele 600 de restaurante pe care le avea deja pentru 2 milioane de dolari, echivalentul a 14,7 milioane de dolari în zilele noastre.
În acelaşi an se deschide primul KFC din afara Statelor Unite şi Canadei, urmând ca până în 1970 să se deschidă 3.400 de reprezentanţe KFC în lume.
În 1986 KFC şi Pepsico devin parteneri, iar un an mai târziu se deschide primul KFC în China. Lanţul de restaurante fast-food capătă numele Yum! Brands în 1997, iar vânzările totale la nivel global ale KFC se ridică la 3,96 miliarde de dolari.
În 2005, KFC depășește lanțul concurent de restaurante McDonald’s în China, cu venituri ce depăşesc un miliard de dolari.
Astăzi există 5.200 restaurante KFC în Statele Unite şi peste 10.200 în lume. 86 dintre acestea se găsesc în India, iar 3.200 în 650 de oraşe din China, de 80 de ori mai multe decât avem în România.
Profitul de 11 miliarde de dolari al KFC, provine astăzi din cele peste 15.000 de restaurante aflate în 109 ţări.
Un alt lucru interesant desore KFC este că şi-a propus să ducă aripioarele de pui în ţara cu cel mai închis sistem politic şi economic din lume: Coreea de Nord. Este prima reţea de fast-food internaţională care pătrunde în Coreea de Nord, după ce reginul de la Phenian a permis comercializarea hamburgerilor în această ţară.