După câțiva ani în care afacerile companiei furnizoare de sisteme de aluminiu, oţel şi PVC au scăzut din cauza crizei economice, anul trecut s-a observat o revenire datorată, în primul rând, proiectelor noi.
”În perioada 2009 – 2011, ne-am confruntat cu cel mai scăzut nivel al afacerilor, de la intrarea pe piaţa din România. Însă, am finalizat anul 2012 pe creştere, evoluţie ce va continua şi în acest an”, a subliniat Attila Beer, administratorul companiei. Acesta estimează o cifră de afaceri de 14 milioane de euro în 2013, în creştere cu 7% față de anul trecut, în timp ce profitul ar putea avea un avans de 5 – 8%.
Altfel, privită ca întreg, piaţa sistemelor de aluminiu, oţel şi PVC, unde compania își desfășoară activitatea, are un potenţial de 25 – 30 milioane de euro. ”Piaţa sistemelor PVC se va confrunta cu o stagnare, în continuare, în timp ce segmentul sistemelor de aluminiu va fi în uşoară creştere”, face o scurtă precizare administratorul Alukonigstahl.
Acum, aproximativ 20% din cifra de afaceri a companiei este susţinută prin furnizarea structurilor pentru panouri fotovoltaice, capacitatea proiectelor de energie regenerabilă în care Alukonigstahl s-a implicat în 2012 fiind de 40 MW.
De asemenea, în perioada următoare, compania se pregătește să lanseze proiectul ”Academia Alukonigstahl”, ce va consta în susţinerea unui program de instruire prin seminarii teoretice şi prezentări practice în centre regionale din Bucureşti, Iaşi, Timişoara, Cluj. Pe înțelesul tuturor, este un concept de școlarizare oferit gratuit personalului partenerilor Alukonigstahl, firme prelucrătoare de sisteme din aluminiu.
Printre proiectele în care compania s-a implicat anul trecut, se află și Sky Tower, cel mai înalt imobil din România, terminalele aeroportului Henri Coandă, Institutul Pro-DD Brașov, Maritimo Mall Constanța, Mall Galați. Iar în curs de realizare se află proiectele Corall Mall Constanța, Cluj Business Center, Floreasca Office Park și altele.
Înfiinţată în 1864 în Austria, Alukonigstahl este prezentă pe piaţa din România din 1995, devenind unul dintre principalii furnizori de sisteme de fațadă și tâmplarie.
Ce planuri are Alukonigstahl pentru 2013
21 martie 2013, 15:10
Ultima modificare în 21 martie 2013, 17:10
Menținerea cotei de piață la 6% pentru sisteme de aluminiu, pe segmentul premium, creșterea numărului de clienți, precum și ”creșterea rezonanței” brandului Schüco pentru produsele PVC sunt doar câteva dintre obiectivele Alukonigstahl pentru 2013.
Etichete: aluminiu,
constructii,
profile pvc
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Bosch a fost desemnat cel mai admirat furnizor din industria auto la nivel mondial
- Airbus a obţinut o comandă de miliarde de dolari de la compania indoneziană Lion Air
- Samsung prezintă Samsung Hub și noi servicii de conținut pentru GALAXY S 4
- Ce branduri româneşti au fost prezente la Global Shoes 2013, Dusseldorf
- Investiție de 3 milioane de euro în România!
- Hidroelectrica a realizat un profit brut de aproape 48 milioane lei în februarie 2013
- Cum se apără cel mai mare producător de organisme modificate genetic în războiul cu autoritatea alimentară europeană
- Vinurile celebrului Francis Ford Coppola au ajuns în România
- Ce este hărţuirea morală şi cum afectează ea viaţa firmelor?
- Raport Oltchim:Tranzacţii cu firmele managementului, investiţii ineficiente