După două luni de la preluarea poziţiei de CEO al Yahoo, Marissa Mayer a susţinut azi o întâlnire cu angajaţii pentru a-i anunţa planul de revigorare a companiei. Află strategia divei de la Yahoo, obţinută în exclusivitate de jurnaliştii de la Business Insider.
Principalele puncte par să arate că Yahoo va lucra puternic la personalizare şi la zona de mobile.
Strategia lui Mayer pentru zona de mobile este interesantă: aparent ea vrea să aducă oameni care să construiască aplicaţii măreţe. Acest lucru vrea să îl facă prin achiziţii de start-up-uri, de mici companii.
De asemenea, Mayer pare că vrea să angajeze mai multe talente în companie, dându-le acestora resurse, iar apoi responsabilităţi în legătură cu angajaţii.
Mayer a subliniat ca lucrurile să se facă mai rapid la Yahoo.
Ea nu a vorbit prea mult despre produse specific, cum ar fi motorul de căutare, pagina de start, Yahoo Finance sau Yahoo Sports, aşa cu ar fi fost de aşteptat.
Mayer nu a vorbit deloc de viitoare concedieri, optând pentru menţinerea lucrurilor într-un climat extrem de pozitiv.
Iată câteva din punctele principale pe care Mayer le-a spus:
– Ea a definit ca o companie care excelează la personalizare prin conţinut şi reclame.
– A subliniat creşterea numărului de utilizatori, vânzări din publicitate, prin îmbunătăţirea instrumentelor şi atragerea de noi talente.
– Mayer a spus că Yahoo va face mai multe achiziţii de mici companii, nu pentru produsele lor, cât pentru talentele lor inginereşti.
Mayer a schiţat strategia Yahoo:
– Obiectivul este să devină ceva de utilizatorii folosesc în fiecare zi
– Yahoo se va concentra mai mult. “Vom face mai bine la ce suntem buni şi mai puţin la ce nu suntem”.
– Yahoo va fi un partener prietenos
– Yahoo va fi puternic în zona de mobile până în 2015
– Proiectele vor fi posibile doar dacă ele vor genera 100 milioane de utilizatori sau venituri de 100 milioane de dolari
Yahoo se va mişca mai rapid, dând angajaţilor mai multe termene-limită, participaţii, resurse şi instrumente.