În reţeaua de magazine Flanco s-au înregistrat încasări de 30 milioane pentru un număr de 60.000 de clienţi. Televizoarele 27%, notebook-urile 16% şi maşinile de spălat rufe 10% au fost cele mai cerute produse în Black Friday în România, reprezentând peste 55% din totalul vânzărilor (valoric).
În total, Flanco a vândut peste 4.500 de televizoare, 2.500 de notebook-uri şi 3.000 de maşini de spălat rufe, mărcile preferate fiind Samsung, Whirlpool, Sony şi Asus.30% dintre încasări au fost realizate în Bucureşti, următoarele două oraşe fiind Constanţa şi Arad.
"Pentru Flanco Black Friday a fost ca o deschidere oficială de magazin, dar care a avut loc în toate magazinele simultan. Este ca şi cum Vineri am fi reinnaugurat toată reţeaua Flanco. Nivelul vânzărilor echivalează totalul vănzărilor unei luni normale cum ar fi februarie sau iunie. Numai că acestea au fost realizate în 3 zile," a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
La Altex "Febra Cadourilor de Sarbatori" a adus în acest weekend un număr de peste un milion de vizitatori în magazine. Volumul vânzărilor a crescut cu peste 100% comparativ cu weekend-ul precedent, categoriile cele mai apreciate fiind TV-urile, în special LED -urile Sony care s-au bucurat de o promoţie de excepţie. De asemenea s-au vândut foarte bine gadget-urile, smartphone-urile, laptopurile, tabletele, dar şi camerele foto.
"Este un bun start pentru sezonul sărbătorilor şi apreciem că vom depăşi cifra de 200 milioane de euro net sales propusă pentru acest an, consolidând poziţia de lider în piaţa de electo-IT, online şi offline", a declarat Dan Ostahie, preşedinte Altex România.
Black Friday este o tradiţie originară din Statele Unite, unde a devenit un fenomen naţional atât în retail-ul tradiţional, cât şi online. Black Friday marchează deschiderea sezonului de cumpărături de sărbători, fiind şi ziua cu cele mai multe promoţii din an în care 75% dintre americani iau cu asalt magazinele în căutarea promoțiilor.
Citeşte şi Black Friday: eMAG a epuizat stocul de produse promoţionaleFlanco a vândut în două ore cât toată ziua de ieri
Site-ul eMAG nu face faţă traficului. Valoarea comenzilor la ora 10.00 depăşea patru milioane euro