Mai exact, prin loterie se spera să crească emiterea de bonuri fiscale. Mai mult, se miza că bonurile vor fi cerute chiar de consumatori de la comercianți pentru a fi apoi trimise către loterie. O loterie care pune, în continuare, în joc un premiu substanțial, un milion de lei pe lună, împărțit, este adevărat, între cel mult 100 de câștigători desemnați prin tragere la sorți.

În acest moment, loteria se zbate într-un deplin anonimat. O dată pe lună, mass-media oferă o știre în care se consemnează valoarea bonurilor câștigătoare. Atât și nimic mai mult. Statul nu se mai sinchisește să mai promoveze loteria bonurilor fiscale. Și nu atât loteria în sine, ci scopul pentru care a fost creată și anume emiterea bonurilor fiscale. Un gest benefic atât pentru consumatori, cât și pentru statul român. Este greu de spus, în acest moment, câți români mai știu că există loteria bonurilor fiscale, câți mai sunt interesați de ea și câți trimit aceste documente în speranța că vor câștiga o parte din premiul de un milion de lei.

SURSA: RFI