Contrar celor mai elementare reguli de business conduct, Alexandrescu a recunoscut public ca firma sa face din ce in ce mai greu fata presiunii exercitate de clienti, ca oamenii sai sunt tineri, cu putere de munca dar fara experienta de viata si chiar fara viata personala. Astfel, ei ajung sa faca reclame din reclame.
Este nevoie de o reducere a presiunii asupra agentiilor, a spus Alexandrescu, dar, vorba unui om de publicitate mai „copt”, Headvertising culege acum roadele perioadei de lansare in care alerga dupa conturi de creatie cu orice pret, fara sa tina cont de unele reguli de business (pret minim, timpi de executie realisti etc).
· Marcile autohtone nu au consistenta si nu se tine cont de faptul ca brand-urile au o mecanica proprie, a spus Aneta Bogdan, Managing Partner la firma „Brandient”, in cadrul seminarului „Mecanica Brandului”.
· Problemele din industria romaneasca de publicitate s-ar putea rezolva daca advertiser-ii ar accepta faptul ca reclamele care castiga premii genereaza vanzari. Asa s-ar putea glosa pe marginea seminarului „Do Award-Winning Commercials Sell?”, sustinut de unul dintre membrii juriului Ad’Or 2003, Basil Mina, Executive Creative Director la Leo Burnett Prague. Investigatia facuta de reteaua Leo Burnett a aratat ca 82% dintre cele mai premiate reclamele din lume au vandut bine.
· Cat despre masa rotunda cu directorii de creatie romani, idei vagi, dispute verbale dure, pe scurt: reality-show fara sponsori.
(Costin Motroasa)

Palmaresul Festivalului de Publicitate Ad’Or 2003

Categoria        Brand                Agentia    numele lucrarii
Campania anului    Campanie impotriva     McCann-Erickson        Romii
discriminarii rromilor        

Spot TV        Elite            Leo Burnett            Limuzina

Print            Prigat Activ        Leo Burnett            Scarile

Outdoor        Prigat Activ        Leo Burnett            Scarile

Print
Bauturi alcoolice    Rai de Murfatlar    D’Arcy            Grasa

Bauturi nealcoolice    Prigat Activ        Leo Burnett            Scarile

Mass-media        Pagini Aurii        Leo Burnett        Service/Disperat
dupa clienti

Divertisment        Nemira            McCann-Erickson        Semn de carte

            Muzeul Antipa    Leo Burnett            Oasele

Produse cosmetice     Libresse Invisible    Graffiti/BBDO        Invizibil
si farmaceutice     Vanzari si distributie    Tex Promotionext Cap    TexMex1
    
Social            Campanie impotriva     McCann-Erickson        Soneria
violentei domestice    

Necontractate        Europa FM        Tempo Advertising        Ciobanul

Televiziune
Bauturi alcoolice    Bucegi            Leo Burnett            Piticii

Bauturi nealcoolice    Elite            Leo Burnett            Limuzina

            Elite            Leo Burnett            Bodyguards

Produse de         Spor            D’Arcy            Camera

intretinere casnica
Mass-media        Ziarul Financiar    Tempo Advertising        Restaurantul

            Europa FM        Tempo Advertising        Ciobanul

Telecomunicatii    Connex        McCann-Erickson        Cri-Cri

Social            Campanie impotriva     McCann-Erickson     Acordeonul rromilor    
discriminarii         

· La sectiunea „Colaterale” au obtinut premii agentiile Mercury Promotions, Graffiti/BBDO, Leo Burnett, McCann-Erickson (3 premii) si Next/Cap (doua premii).