Contrar celor mai elementare reguli de business conduct, Alexandrescu a recunoscut public ca firma sa face din ce in ce mai greu fata presiunii exercitate de clienti, ca oamenii sai sunt tineri, cu putere de munca dar fara experienta de viata si chiar fara viata personala. Astfel, ei ajung sa faca reclame din reclame. Este nevoie de o reducere a presiunii asupra agentiilor, a spus Alexandrescu, dar, vorba unui om de publicitate mai "copt", Headvertising culege acum roadele perioadei de lansare i
Contrar celor mai elementare reguli de business conduct, Alexandrescu a recunoscut public ca firma sa face din ce in ce mai greu fata presiunii exercitate de clienti, ca oamenii sai sunt tineri, cu putere de munca dar fara experienta de viata si chiar fara viata personala. Astfel, ei ajung sa faca reclame din reclame.
Este nevoie de o reducere a presiunii asupra agentiilor, a spus Alexandrescu, dar, vorba unui om de publicitate mai „copt”, Headvertising culege acum roadele perioadei de lansare in care alerga dupa conturi de creatie cu orice pret, fara sa tina cont de unele reguli de business (pret minim, timpi de executie realisti etc).
· Marcile autohtone nu au consistenta si nu se tine cont de faptul ca brand-urile au o mecanica proprie, a spus Aneta Bogdan, Managing Partner la firma „Brandient”, in cadrul seminarului „Mecanica Brandului”.
· Problemele din industria romaneasca de publicitate s-ar putea rezolva daca advertiser-ii ar accepta faptul ca reclamele care castiga premii genereaza vanzari. Asa s-ar putea glosa pe marginea seminarului „Do Award-Winning Commercials Sell?”, sustinut de unul dintre membrii juriului AdOr 2003, Basil Mina, Executive Creative Director la Leo Burnett Prague. Investigatia facuta de reteaua Leo Burnett a aratat ca 82% dintre cele mai premiate reclamele din lume au vandut bine.
· Cat despre masa rotunda cu directorii de creatie romani, idei vagi, dispute verbale dure, pe scurt: reality-show fara sponsori.
(Costin Motroasa)
Palmaresul Festivalului de Publicitate AdOr 2003
Categoria Brand Agentia numele lucrarii
Campania anului Campanie impotriva McCann-Erickson Romii
discriminarii rromilor
Spot TV Elite Leo Burnett Limuzina
Print Prigat Activ Leo Burnett Scarile
Outdoor Prigat Activ Leo Burnett Scarile
Print
Bauturi alcoolice Rai de Murfatlar DArcy Grasa
Bauturi nealcoolice Prigat Activ Leo Burnett Scarile
Mass-media Pagini Aurii Leo Burnett Service/Disperat
dupa clienti
Divertisment Nemira McCann-Erickson Semn de carte
Muzeul Antipa Leo Burnett Oasele
Produse cosmetice Libresse Invisible Graffiti/BBDO Invizibil
si farmaceutice Vanzari si distributie Tex Promotionext Cap TexMex1
Social Campanie impotriva McCann-Erickson Soneria
violentei domestice
Necontractate Europa FM Tempo Advertising Ciobanul
Televiziune
Bauturi alcoolice Bucegi Leo Burnett Piticii
Bauturi nealcoolice Elite Leo Burnett Limuzina
Elite Leo Burnett Bodyguards
Produse de Spor DArcy Camera
intretinere casnica
Mass-media Ziarul Financiar Tempo Advertising Restaurantul
Europa FM Tempo Advertising Ciobanul
Telecomunicatii Connex McCann-Erickson Cri-Cri
Social Campanie impotriva McCann-Erickson Acordeonul rromilor
discriminarii
· La sectiunea „Colaterale” au obtinut premii agentiile Mercury Promotions, Graffiti/BBDO, Leo Burnett, McCann-Erickson (3 premii) si Next/Cap (doua premii).