Dan Diaconescu dezvăluie salariile vedetelor românești, Andreea Esca și Andreea Marin, evidențiind remunerațiile uriașe din televiziune. Într-o recentă emisiune, fostul patron OTV a discutat despre impactul acestor sume asupra industriei media și despre strategiile de negociere utilizate pentru a atrage sponsorizări.
Recent, Dan Diaconescu a făcut unele declarații surprinzătoare referitoare la salariile vedetelor din televiziunea românească.
Invitat în emisiunea „Sport și Politică”, alături de Horia Ivanovici, Diaconescu a adus în discuție veniturile a două dintre cele mai cunoscute figuri din media română: Andreea Esca de la Pro TV și Andreea Marin, gazda emisiunii „Surprize, Surprize” de la TVR. Detalii despre remunerațiile lor exorbitante, precum și despre strategiile din spatele acestor sume colosale, au stârnit un interes deosebit, oferind o privire fascinantă asupra industriei televiziunii din România.
Andreea Esca, o vedetă de succes, una din cele mai bine plătite
Diaconescu a adus în discuție salariul Andreei Esca, afirmând că aceasta ocupa locul doi în topul celor mai bine plătite vedete din România.
„Mai era Andreea Esca care avea pe atunci 27-25 de mii, cred că acum are 40 de mii, presupun, mă rog, cu inflația și așa mai departe. Cele mai mari din România! Bravo lor,” a spus acesta.
Această comparație subliniază succesul și popularitatea celor două vedete în rândul telespectatorilor români.
Salariile uriașe ale Andreei Marin
Dan Diaconescu a menționat pentru Fanatik, că în urmă cu două decenii, Andreea Marin era considerată cea mai bine plătită vedetă din România.
„Știți cum era pe vremea aia, nu știu cum e acum, agențiile de publicitate ne chestionau atunci când plăteau o sponsorizare cu privire la salariile vedetelor. Și acum eu mă interesam pe piață, iar vedeta cea mai mare atunci din România cred că era Andreea Marin, care avea ceva 50 de mii de euro, de dolari, pe lună. Prezenta ”Surprize, Surprize” la TVR și era plătită pe emisiune, vreo 12 mii pe emisiune lua” a declarat Diaconescu.
Prezentatoarea emisiunii „Surprize, Surprize” de la TVR câștiga lunar această sumă, ceea ce o plasa pe un loc fruntaș în topul veniturilor din televiziune. De asemenea, Diaconescu a precizat că Marin era plătită cu aproximativ 12.000 de euro pentru fiecare emisiune difuzată.
Strategii de negociere și influența publicității
Pe lângă salariile exorbitante ale vedetelor, Dan Diaconescu a discutat și despre strategiile utilizate de televiziuni pentru a obține sponsorizări mai mari de la agențiile de publicitate.
„Noi când mergeam la agențiile de publicitate cei care se ocupau de televiziunile mele spuneau: ‘Băi, ia și tu pune-ți niște butoni la mână. Bă, dar nu avem, închiriem de undeva. Pune și tu o cravată, ia un ceas la mână, poate să fie și fake ceva, dar să pară pe bogăție. Urcă-te într-un Rolls Royce’. De ce? Când te duceai acolo la negocieri să ceri mai mulți bani, nu?’,” a povestit fostul patron al OTV.
El a explicat cum televiziunile își îmbunătățeau imaginea pentru a atrage mai mulți bani, subliniind importanța percepției în negocierile cu agențiile de publicitate.
Percepția și realitatea în televiziune
Diaconescu a mai menționat că, în aceste negocieri, întrebările legate de salariile altor vedete erau frecvente.
„Bun și mergând acolo să negociez, oamenii mă întrebau: ‘Domnul Dan, cât câștigă Horia Ivanovici sau nu știu vedete ale OTV-ului?’ Eu știam rostul întrebării, ei voiau să ia puțin pulsul. Eu aveam prețuri mici”, a adăugat acesta.
Această afirmație ilustrează modul în care salariile vedetelor influențează industria și așteptările agențiilor de publicitate.