27% dintre cei peste 17.000 de respondenţi din 80 de ţări diferite au declarat că printre cele mai neobişnuite lucruri pe care le iau cu ei în călătoriile de serviciu se numără îmbrăcămintea de fitness, 16% dintre aceştia păstrează o fotografia cu familia în valiză, iar 15% un cadou pentru gazde.

„Lucrurile neobişnuite şi uimitoare pe care le iau oamenii în călătoriile de afaceri, de la echipamente de fitness la feluri de mâncare şi obiecte preferate, relevă adesea felul în care viaţa personală şi cea profesională luptă să coexiste în mediul de lucru actual, mereu sub presiune.”, a comentat purtătorul de cuvânt Regus. Se pare că mediile de lucru devin tot mai flexibile, iar oamenii caută să obţină un echilibru între perioada de timp liber şi angajamentul profesional. Mai mult, mii de companii se preferă mai nou comunicaţiile video în locul călătoriilor de afaceri, acestea nefiind necesare în multe dintre cazuri.
 
Printre cele mai neobişnuite răspunsuri se numără ondulatoarele de păr, marioneta unui ventriloc, felul de mâncare scoţian „haggis”, placa de surf şi cel mai neaşteptat, casca pentru folosirea drujbei.

Răspunsurile oamenilor de afaceri chestionaţi relevă că și într-un mediul de activitate tot mai dinamic, aceştia nu uită să fie oameni şi că „latura umană” în mediul de afaceri actual nu s-a estompat.

Sursa: Regus