Peste 48% dintre cei care și-au achiziționat produse online în ultimele șase luni au avut un buget între 100 și 500 de euro pe parcursul perioadei.
Studiul despre barierele de achiziție online a produselor și serviciilor în România arată că aproape 82% dintre cumpărături au fost efectuate de pe site-uri românești, iar restul de pe magazine online din străinătate.
Cercetarea, derulată la inițiativa 2Parale, Internet Corp și a The Geeks, parte a grupului Leo Burnett, are ca obiective identificarea motivelor pentru care o parte dintre români sunt reticenți în a cumpăra online, dar și a diferențelor dintre cei care fac achizitii online și cei care nu au încercat încă această metodă.
Rezultatele finale ale studiului vor fi dezvăluite în premieră în cadrul ecomTIM, cel mai important eveniment regional din România dedicat industriei e-commerce și marketingului online, organizat pe 8-9 februarie, la Timișoara.
Pe baza rezultatelor studiului, agenția The Geeks și 2Parale vor concepe și derula în perioada martie – iunie 2012 o campanie de susținere a comerțului online și de promovare a avantajelor acestui domeniu. “Studiul despre barierele de achiziție online a produselor și serviciilor în România” a fost realizat în perioada noiembrie 2011 – ianuarie 2012 pe un panel de 3.494 de respondenți reprezentativi pentru populația online din România.