”Ca să dezvolți, ai nevoie de locații bune. Este un studiu mult mai amplu decât așa… -vrem trei magazine-”, a spus Cornel Oprișan, retail manager Ikea România. Cu alte cuvinte, retailerul suedez nu a ajuns încă la un răspuns privind orașul pentru cel de-al doilea magazin. 
Prima oară când oficialii magazinul au declarat că intenționează să deschidă un nou Ikea a fost în 2007, la puțin timp după inaugurarea magazinului din Băneasa. Conform declarațiilor de atunci, aceștia chiar se aflau în negocieri pentru achiziționarea unui teren, dar se pare că lucrurile se mișcă mult mai lent decât așteptările lor.
IKEA România a avut vânzări de peste 440 milioane de lei în perioada 1 septembrie 2012 – 31 august 2013 (anul de catalog ”IKEA 2013”), în creștere cu 10% față de perioada similară din anul anterior.
“Ne interesează mai mult volumul vânzărilor decât profitul. În ultimii 3 ani a existat creștere de 2 cifre a volumului de vânzări în fiecare an”, a mai spus Oprișan.