Dragoş Sârbu, CEO Flanco Retail din februarie 2014, consideră că magazinele care se prefac că oferă reduceri pierd încrederea clienţilor.
De Black Friday, care va fi organizat în data de 21 noiembrie anul acesta, reducerile practicate de anumiţi comercianţi sunt artificiale. Aceştia preferă să scumpească produsele cu două, trei zile înainte, pentru ca apoi să le ofere la acelaşi preţ ca fiind reduse.
“Nu suntem în niciun fel de acord cu astfel de practici. Aici este vorba de încrederea clientului. O dată dacă l-ai minţit, a doua oară acesta nu va mai reveni în magazinul tău. Noi nu ne permitem să facem aşa ceva şi îi rugăm pe clienţii noştri să verifice atât reducerea procentuală, dar şi preţul, care este unul foarte bun”, a declarat Dragoș Sîrbu.
Flanco va organiza Black Friday în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică, atât în magazinele tradiţionale, cât şi pe online. Orarul magazinelor este 6.00-22.00 vineri, 8.00-22.00, sâmbătă şi 9.00-22.00, duminică. Compania se aşteaptă la vânzări de 110 milioane de lei şi la peste 1,3 milioane de vizitatori. Produsele comandate vor fi livrate în 72 de ore. Firmele de curierat cu care lucrează Flanco sunt Fan Courier, DPD şi ADD Cargo.
Media reducerilor va fi de 35%-45%, însă sunt produse care vor fi reduse cu 80%. „Nu este vorba doar de un singur produs care va fi redus cu 80%, sunt mai multe, iar unele au stocuri de 1.000 de bucăţi”, a declarat Sîrbu. Cea mai mare reducere de 50.000 de lei va fi la un televizor de ultimă generaţie care costă în prezent 149.000 de lei. Televizoarele 4K vor fi de asemenea la mare căutare având în vedere că cel mai ieftin costă în prezent 1.900 lei, faţă de 18.000 lei anul trecut. În oferta Flanco vor fi nu mai puţin de 9 laptopuri care au preţuri sub 1.500 de lei, faţă de unul singur care a fost în oferta de anul trecut.
Produsele vor putea fi cumpărate şi în 20 de rate fără dobândă. Flanco va distribui catalogul de Black Friday începând de miercuri, 19 noiembrie.