Ținând cont de anumite lucruri, data viitoare când intri într-un showroom te poți afla într-o poziție mai bună de a negocia și de a pleca cu mașina pe care o dorești, la prețul pe care-l dorești. Experții în vânzări au împărtășit trei lucruri pe care nu vor să le știe clienții atunci când intră într-un showroom, conform Gobankingrates.

Out-the-Door Price

Un client australian, derutat de tacticile de vânzare folosite de dealerii de mașini americane, nu înțelege de ce aceștia nu oferă și OTD (Out-the-Door Price).

Deși mulți agenți de vânzări susțin că împărtășesc întotdeauna prețul de bază, dealerii și clienții experimentați au explicat de ce mulți nu o fac.

„Rutina obișnuită de vânzări este concepută pentru a vă face să fiți atras de mașina potrivită și să investiți emoțional în ea, înainte de a afla costurile. Dacă agentul de vânzări începe conversația cu un OTD s-ar putea să fiți nemulțumit și este posibil ca afacerea să se destrame”, a scris un expert.

Oppo_GoldMember, un asociat Audi Southwest, a fost de acord: „Faci cumpărături în fiecare magazin și noi știm asta. Îți voi spune $xx,xxx OTD , iar șansele ca tu să duci acel preț la celălalt magazin și să spui „oferă-mi un preț mai bun” sunt astronomic de mari. Șansele ca noi să facem o afacere cresc semnificativ, iar șansele ca tu să cumperi de la altul sunt, de asemenea, mult mai mari”, adaugă acesta.

Preț online sau prețuri la alți distribuitori

Agenții de vânzări vor să se abțină de la negocieri, dar, în același timp, nu vor să găsești prețuri mai bune în altă parte și să te folosești de asta pentru a avea un avantaj.

„Ca fost vânzător de mașini, cea mai mare teamă a noastră era smartphone-ul. Dacă noi am dat o cifră, iar clientul căuta pe smartphone diferite site-uri care compară prețurile, suntem terminați”, a scris Salenth.

Managerul de vânzări este factorul de decizie

În cele din urmă, dealerii nu vor ca cei care le calcă pragul în showroom să realizeze că agentul de vânzări are o putere limitată și nu poate expune clientului cea mai bună ofertă pentru mașina pe care și-o dorește.

„Directorul de vânzări este persoana cu care doriți să vorbiți”, a scris Salenth.

Ținând cont de aceste lucruri, data viitoare când intri într-un showroom poți fi într-o poziție mai bună de a negocia și de a pleca cu mașina pe care o dorești la prețul pe care vrei să-l plătești.