Despre monovolumul de la Dacia trebuie ştiut că:
Va fi prezentat în avanpremieră la Salonul Auto de la Geneva, în martie 2011
Va fi comercializat începând cu anul 2012
Va fi produs în Maroc, nu în România
Va fi realizat pe platformă de Logan
Va fi comercializat începând cu anul 2012
Va fi produs în Maroc, nu în România
Va fi realizat pe platformă de Logan
Va fi un model în 5 uşi, 7 locuri
Va avea o lungime de aproximativ 4,6 metri
Va avea o lungime de aproximativ 4,6 metri
Motorizări pe benzină: 1.6 16V 105 cp (versiunea bioetanol 105 cp)
Motorizări diesel: 1.5 dCi de 90 şi 110 cp
Preţ: începînd de la 14.000 € (estimare), cu aproximativ 7.000 de euro mai puțin decât Scenic, omologul său de la Renault.
În acest moment, uzina de la Mioveni produce șase modele pornite de la platforma B0 (Logan). Este vorba despre Logan, Logan MCV, Sandero, Duster, Logan VAN și Logan Pick-Up. Presa franceză menționează pentru uzina din Tanger alte două modele, un monovolum și o utilitară.
Prin urmare, având în vedere că la Mioveni nu se mai poate produce niciun nou model decât prin scoaterea din producție a unuia deja existent, din cauza lipsei de capacitate, este foarte posibil ca, la nivelul anilor 2012-2014, când uzina din Tanger își va mări treptat capacitatea, în România să fie importate un vehicul mai mic decât Sandero, un monovolum și o utilitară, scria Capital în urmă cu două luni.
Citește și Dacia după Duster: câte un nou model pe an şi «o surpriză» în 2012
În acest moment, uzina de la Mioveni produce șase modele pornite de la platforma B0 (Logan). Este vorba despre Logan, Logan MCV, Sandero, Duster, Logan VAN și Logan Pick-Up. Presa franceză menționează pentru uzina din Tanger alte două modele, un monovolum și o utilitară.
Prin urmare, având în vedere că la Mioveni nu se mai poate produce niciun nou model decât prin scoaterea din producție a unuia deja existent, din cauza lipsei de capacitate, este foarte posibil ca, la nivelul anilor 2012-2014, când uzina din Tanger își va mări treptat capacitatea, în România să fie importate un vehicul mai mic decât Sandero, un monovolum și o utilitară, scria Capital în urmă cu două luni.
Citește și Dacia după Duster: câte un nou model pe an şi «o surpriză» în 2012