Comparațiile au fost făcute cu Citroen C3 Picasso, KIA Venga, Skoda Roomster și Renault Modus. Conform celor de la Hyundai, studiul independent realizat în Germnia de Bähr & Fess a relevat că ix20 va reţine, după patru ani şi 45.000 km, 54,5% din preţul iniţial.
Comparativ, modelele Citroën C3 Picasso (53%), Kia Venga (50%), Skoda Roomster (47,5%) şi Renault Modus (47%) prezintă valori mai reduse. Rezultatul obţinut în Germania este valabil şi pentru Italia, unde ix20 înregistrează valori reziduale mai bune decât concurenţii săi europeni.
Quattroruote informează că, după şase luni, valoarea reziduală a modelului ix20 este de 68% și o depășește pe cea a modelului Meriva (67%) şi pe cea a modelului C3 Picasso (65%).
În Marea Britanie, EurotaxGlass a previzionat o valoare reziduală de 37,4% pentru ix20 după patru ani şi 60.000 km. Această valoare este semnificativ mai mare decât cea a rivalilor Modus (35,9%), Roomster (32,2%), Meriva (31,3%) şi C3 Picasso (27,8%).
Allan Rushforth, vicepreşedintele Hyundai Motor Europe, a afirmat că „valoarea reziduală a ix20, cea mai mare din clasa sa, îi oferă acestui model un alt avantaj concurenţial semnificativ, pe lângă emisiile CO2 reduse, excepţionalii parametri de siguranţă şi garanţia de inegalat – Five Year Triple Care.
Modelul ix20 a fost conceput şi dezvoltat astfel încât să satisfacă aşteptările europenilor, iar valorile reziduale previzionate de cele mai mari companii de profil din Europa reflectă acest fapt. Cumpărătorii din ambele sectoare – flotă auto şi retail – vor avea de câştigat de pe urma costului redus de întreţinere pe perioada unui ciclu normal de viaţă.”