„În primul an, lucrările se vor executa numai noapea şi în weekend cu închiderea unui fir de circulaţie, în weekend, când circulaţia nu este foarte mare. Pentru următorii ani sunt prevăzute a se realiza lucrările mai grele, respectiv schimbat aparate de cale şi alte zone mai sensibile, şi vor fi situaţii în care se va închide circulaţia total, dar numai în weekend”, spune Constantin Mustăţea, director de Investiţii Metrorex, pentru Radio România Actualităţi.
Trenurile vor veni la un minut şi jumătate, şi nu la trei minute, ca în prezent, iar lucrările vor dura 4 ani.
De asemenea, Metrorex a lansat recent licitaţia pentru realizarea tronsonului de metrou Gara de Nord-Băneasa, parte a Magistralei 6, până la Aeroportul Otopeni. Lucrările pentru tuneluri şi primele şase staţii, din cele 12 ale magistralei, au un cost estimat de 1,2 miliarde de lei, iar durata de execuţie este de patru ani.
Finanţarea proiectului este asigurată din fonduri europene nerambursabile. Ofertele pot fi depuse până la data de 18 aprilie, iar anunţarea câştigătorilor este estimată pentru ianuarie 2020.