Chiar dacă constructorul celui mai lung tronson din autostrada Transilvania, la sfârșitul lunii trecute, a anunțat un plan de restructurare și reorganizare din cauza pierderilor, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) plătește un avans de peste 13,4 milioane de euro asocierii de firme pentru demararea lucrărilor.
După un an de la eliberarea ordinului de începere a lucrărilor din autostrada Transilvania, sectorul 3C, Suplacu de Barcău – Borș, oficialii Companiei Naționale de Autostrăzi a decontat prima factură ascorierii Corsan Corvian & Via Design & Consinit Zalău.
Conform facturii înregistrate la Compania Națională de Autostrăzi, Corsan-CorviamConstrucction SA, Madrid, sucursala București, încasează 60,64 milioane lei pentru lucrări de proiectare și execuție Suplacu de Barcău-Borș.
Asocierea orsan Corvian & Via Design & Consinit Zalău a câștigat contractul pentru finalizarea lotului de autostradă Suolacu de Barcău-Borș în luna mai 2015, iar pentru finalizarea celor aproximativ 60 km de șosea la patru benzi primește 701.000.000,00 de lei, fără TVA. Tot asocierea Corsan Corvian & Via Design & Consinit Zală a executat proiectul tehnc, Egis Internationale este firma care se ocupă de consultanță, durata de execuție a lucrărilor este de 24 de luni, iar perioada de garanție este de 30 de luni.
Deși inițial CNADNR a anunțat la începutul acestui an că aproximativ 50% din lotul de autostradă Suplacu de Barcău-Borș este finalizat, în prezent, oficialii Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Cluj precizează că stadiul fizic din lucrări anterioare este de numai 35.00%.