Anastasia Soare reprezintă unul dintre cele mai strălucite exemple ale unui român care a emigrat în Statele Unite ale Americii la începutul anilor 90’ și a ajuns să spună „I made it!”. Aceasta a plecat din România cu prima ocazie pe care a găsit-o și s-a stabilit în orașul american Los Angeles, unde s-a angajat pe post de estetician la un salon local. Anastasia a observat un domeniu aproape neexplorat al cosmeticii: sprâncenele. Cu experiență anterioară în artă, aceasta a ajuns, ulterior, să dezvolte o formulă de estetizare a sprâncenelor, pe care a și patentat-o, numită Golden Ratio Eyebrow Shaping Method, bazată pe principiul Proporției Divine a lui Da Vinci.
„La școala de artă am avut un profesor care spunea mereu că dacă vrei să schimbi emoția personajului dintr-un portret, trebuie doar să schimbi sprâncenele. Patronul salonului nu credea în asta, așa că, după un an și jumătate, am decis să închiriez o cameră în Beverly Hills și să încep această afacere. Bineînțeles că toată lumea credea că am înnebunit. Doar un an jumate în America și deja puneam bazele primului business! Voiam să fiu liberă – de aceea venisem aici”, își amintește Anastasia despre începuturile sale în lumea antreprenoriatului din beauty.
La doar 6 luni după deschiderea businessului său, printre primii clienți, se afla celebra Cindy Crawford, care venise la recomandarea agentului său. Apoi a urmat majoritatea supermodelelor din Los Angeles. În camera închiriată a Anastasiei au venit aproape toate celebritățile anilor 90’, printre care Michelle Pfeiffer și Jennifer Lopez, chiar și familia Kardashian. La început, românca s-a concentrat pe perfecționarea formulei sale patentate și nici nu cerea bani pentru serviciile de înfrumusețare a sprâncenelor. Afacerea sa se baza pe celelalte servicii de cosmetică și pe cele 14 ore pe zi pe care le muncea Anastasia. După ce revista Vogue a publicat un articol despre ea, românca s-a decis să își deschidă propriul salon.
Era singurul din domeniu din tot Beverly Hills. Curând, Anastasia a mai sesizat o cerere a pieței. Produsele pentru sprâncene. În ‘98 a lansat faimoasa companie Anastasia Beverly Hills, specializată în produse de beauty și machiaj. Pachetele de estetizare a sprancenelor pe care le-a lansat au ajuns în toate magazinele din domeniul de beauty din America.
Un alt pas esențial pe care l-a făcut Anastasia a fost să orienteze comunicarea afacerii sale spre online. Alături de fiica ei, care este Președinta brandului, Claudia Soare, au început un cont pe Instagram, pe care îl administrează singure, unde oferă tutoriale folosind produsele pe care le lansează. În acest mod, au oferit o platformă de instruire pentru comunitatea de beauty. Tot ele au început un concept care, în ziua de azi, este omniprezent: colaborarea cu influencerii din mediul online. Astfel, pagina de Instagram a ajuns la peste 20 de milioane de urmăritori. Fiica Anastasiei, Claudia, a lansat deja propria linia de produse de machiaj în cadrul companiei cu numele de Norvina, reprezentând porecla ei. Dar această reușită a venit după mulți ani în care a lucrat alături de mama sa și s-a perfecționat în aproape toate departamentele companiei, de la saloane, la marketing, la vânzări.
În prezent, Anastasia Soare are în portofoliul său 500 de produse, comercializate în peste 3 mii de magazine din 25 de țări. Compania sa, Anastasia Beverly Hills, este estimată la peste 1,5 miliarde de dolari. În acționariatul afacerii a intrat și Sephora, celebrul lanț de magazine din zona de beauty, cu o participație de 49%.