Suneet Singh Tuli administrează de fapt firma britanică Datawind, câştigătoarea competiţiei publice demarate de guvernul indian pentru a produce aceste tablete. Produsul rezultat, "Aakash Ubislate", împinge limitele conceptului de cost scăzut, fiind însă capabil să redea clipuri ale Shakirei.
Aakash (care înseamnă "cer" în sanscrită), este subvenţionat de administraţia indiană, iar Tuli intenţionează să îl scoată pe piaţă în luna decembrie. Până acum s-au înregistrat deja 340.000 de cereri pentru noul dispozitiv.

Comercializându-l la un preţ de numai 2.276 de rupii (43 de dolari sau 32 de euro), Tuli intenţionează să producă o revoluţie în sectorul comunicaţiilor din India, prin generalizarea accesului la Internet în rândul sutelor de milioane de persoane care deţin deja un telefon mobil, însă momentan nu au capacitatea financiară pentru a-şi achiziţiona un computer.