Cea mai mare bancă din România a decis să îşi schimbe din temelii relaţia de comunicare cu clienţii
12 iunie 2014, 15:54
Ultima modificare în 12 iunie 2014, 17:50
Cea mai mare bancă din România a decis să-şi schimbe radical politica faţă de clienţi, printr-o decizie UNICĂ în România.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Comisia Europeană îi propune Rusiei să ia în calcul reduceri suplimentare la gaz pentru Ucraina
- Trafic de coșmar în marile orașe europene: taximetriștii cer interzicerea concurenților cu servicii la cerere
- Merkel: Măsurile BCE arată că încă nu s-a sfârşit criza în zona euro
- Primul export de taurine vii către China se va face săptămâna viitoare
- Facilitățile pentru microîntreprinderi, aprobate de deputați
- Premierul britanic: Țări ca Ungaria, dependente de gazele rusești, fac dificilă unitatea UE în privința importurilor
- Cresc vânzările celor mai mari retaileri de îmbrăcăminte din lume
- Exporturile de energie vor fi scutite, de la 1 iulie, de plata taxei de cogenerare
- S&P ar putea retrograda Erste Group şi Raiffeisen Bank International
- Legea care va schimba regulile de depozitare pentru recolta din 2014 a fost adoptată de Parlament