Site-ul a fost infiintat intr-un campus unviersitar, dar pentru a porni cu adevarat afacerea, cei doi aveau nevoie de un investitor, asa ca, in 1997, si-au incercat norocul cu Michael Egan, un fost om de afaceri implicat in comertul cu masini. Convertirea lui Egan s-a incheiat printr-o investitie de 20 milioane USD. in noiembrie 1998, TheGlobe.com intra pe bursa cu un pret pe actiune de 9 USD si sfarseste la o cotatie de 63,5 USD, record absolut in istoria bursei americane. Capitalizarea bursiera este acum in jurul a 750 milioane dolari, la un an de la patrunderea pe piata de capital. Daca il „purici” bine, site-ul nu vine cu absolut nimic nou in plus fata de celelalte din categoria lui. Un portal in plus… Aceleasi servicii catre utilizatori, design comercial. Important este insa ca site-ul exista si a prins, cat de cat, la public. TheGlobe.com este o investitie de viitor.
Krizelman si Paternot au intors spatele Silicon Valley, mutandu-si afacerea in New York, Mecca presei si a publicitatii. „Internetul este mass-media, si trebuie sa fim prezenti in inima acestei industrii”, declara Krizelman.
Cifra de afaceri nu este senzationala, cinci milioane de dolari, 90% din ei fiind incasari din publicitate, iar audienta se mentine in jurul a 8 milioane de accesari zilnic. Pierderile exista si sunt mari: 14 milioane USD, ceea ce nu-i face pe cei doi tineri patroni sa se lase prada disperarii. „Noi ne adresam unei piete de 100 milioane de oameni conectati la Internet, cifra ce creste vazand cu ochii, sau, altfel spus, mai avem inca 6 miliarde de oameni de cucerit”, conchide Todd Krizelman. Cei doi privesc cu incredere viitorul. Internetul este al celor tineri…