Taycanul electric de 1019 CP atinge această viteză în 1,9 secunde. Este mai rapidă decât Ferrari SF90 și decât concurenții-cheie ai lui Taycan – Lucid Air Sapphire și Tesla Model S Plaid.

Când au lansat versiunea facelift a actualului Porsche Taycan, nemții trebuiau să vină şi cu o ipostază în măsură să concureze cu Tesla Model S Plaid şi Lucid Air Sapphire. Aşa că au creat versiunea Taycan Turbo GT, care aduce peste 1.000 CP şi promitea să-și spulbere rivalii.

Porsche Taycan Turbo GT, un „monstru” electric de peste 1.000 CP. Mai puțin de două secunde până la sută

În 2008, Bugatti Veyron de 1001 CP a ajuns la jumătatea drumului, cele patru turbine ale sale (una optimizată special pentru demarare) având suficientă putere pentru a atinge 100 km pe oră în 2,5 secunde.

Explozia de 2,1 secunde a Porsche 918 Spyder, din 2015 – folosind metodologia actuală de testare părea că nu e departe de cele două secunde. Dar lucrurile s-au oprit în acel punct.

De atunci, numeroase super-mașini cu tracțiune integrală s-au acomodat până la piatra de hotar a celor două secunde, iar apoi electrificarea le-a adus cu un pas mai aproape. Ferrari SF90 hibrid plug-in de 986 CP a avut o rulare de 2,0 secunde, în timp ce Tesla Model S Plaid și Lucid Air Sapphire au ajuns la egalitate, cu timpi de 2,1 secunde, potrivit Caranddriver.com,

Doborârea recordului

Acest moment de referință nu a fost oferit de modelul Taycan Turbo GT cu pachetul Weissach care abandonează bancheta din spate (printre diverse alte reduceri) pentru a economisi 165 de lire sterline. Mașina de testare a fost un Turbo GT cu patru locuri, cu anvelopele mai agresive Pirelli P Zero Trofeo RS.

Cu toate acestea, pe măsură ce vitezele cresc, cei doi concurenți-cheie ai Porsche cu patru uși încep să prindă forță. Taycan-ul străbate 250 km pe oră în 9,3 secunde; acel timp este egal cu al Air Sapphire de 1234 CP și cu o zecime înainte de Model S Plaid de 1020 CP, ambele având viteze de captare mai mari.