Cea mai simplă şi rapidă metodă pentru a-ţi achita factura Orange

Clienţii Orange România au în premieră posibilitatea, în plus faţă de modalităţile de plată cunoscute până acum, să îşi plătească factura de telefonie prin aplicaţia mobilPay MasterCard Mobile ce poate fi accesată direct de pe smartphone-ul lor

Aplicaţia poate fi accesată atât de posesorii de smartphone-uri cu sistemul de operare Android, cât şi de cei cu iOS şi poate fi descărcată gratuit din Google Play şi din App Store. Odată instalată, va solicita informaţii personale şi setarea unui mPIN, care va proteja accesul în aplicaţie.

Pentru plata facturii de telefonie, clientul introduce iniţial codul de abonat sau numărul de telefon Orange, iar plata se realizează din contul înregistrat în aplicaţie, fără a mai fi nevoie de reintroducerea ulterioară a detaliilor de facturare. În plus, aplicaţia trimite clienţilor o notificare la emiterea unei noi facturi, cât şi o notificare de reamintire pentru plăţi neefectuate înainte de scadenţă.

O altă funcţionalitate a aplicaţiei mobilPay MasterCard Mobile este posibilitatea reîncărcării unei cartele Orange PrePay. Astfel, utilizatorul introduce numărul de telefon pe care doreşte să-l reîncarce şi suma de reîncărcat, iar după confirmarea platii, reîncarcarea se realizează în timp real.

mobilPay MasterCard Mobile este prima aplicaţie mobilă din România care permite înregistrarea unuia sau mai multor carduri MasterCard o singură dată, pentru plata facturilor lunare Orange sau pentru reîncărcări ulterioare, atunci când optează clientul.

“Suntem interesaţi să realizăm parteneriate durabile prin care să oferim clienţilor noştri servicii inovative, care să le uşureze viaţa. În acest sens, plata serviciilor Orange de pe telefonul mobil cu ajutorul unei aplicaţii precum mobilPay MasterCard Mobile este un exemplu perfect”, a declarat Dorin Odiaţiu, Public Affairs, Partnerships & Wholesale Director.

mobil Pay MasterCard Mobile este protejată din punct de vedere al securităţii datelor de un mPIN de 6 cifre pe care utilizatorul îl poate schimba de câte ori doreşte. Aplicaţia solicită mPIN-ul la pornirea aplicatiei, iar reintroducerea repetată a unui cod greşit duce la ştergerea automată a tuturor informaţiilor utilizatorului.

Aplicaţia este dezvoltată de Netopia, companie care asigură prin serviciul mobilPay şi procesarea tuturor tranzacţiilor financiare realizate prin intermediul aplicaţiei.