Casa de Economii si Consemnatiuni (CEC) si-a externalizat serviciul InfoCenter de relatii cu clientii si serviciul ServiceDesk de rezolvarea a problemelor IT ale angajatilor bancii prin incheierea unui parteneriat cu Ascenta, divizia de consultanta IT a grupului Softwin, informeaza un comunicat al furnizorului de solutii software. Colaborarea dintre CEC si Ascenta a inceput in 2006 si a avut ca obiect servicii de Contact Center. Pe parcurs, s-au adaugat serviciile de FrontDesk (la ghiseel
Casa de Economii si Consemnatiuni (CEC) si-a externalizat serviciul InfoCenter de relatii cu clientii si serviciul ServiceDesk de rezolvarea a problemelor IT ale angajatilor bancii prin incheierea unui parteneriat cu Ascenta, divizia de consultanta IT a grupului Softwin, informeaza un comunicat al furnizorului de solutii software.
Colaborarea dintre CEC si Ascenta a inceput in 2006 si a avut ca obiect servicii de Contact Center. Pe parcurs, s-au adaugat serviciile de FrontDesk (la ghiseele bancii) si apoi ServiceDesk. In cadrul noului contract, s-a adaugat si serviciul InfoCenter. Astfel, Ascenta asigura un singur centru de servicii de suport tehnic pentru cele peste 1400 de agentii CEC din toata tara. Totodata, divizia Softwin mai furnizeaza CEC si servicii de consulanta in Customer Relationship Management (CRM).
Ascenta este brandul sub care activeaza, din noiembrie 2006, divizia de consultanta IT si solutii software specifice din cadrul Grupului Softwin.
Casa de Economii si Consemnatiuni se situeaza, potrivit celor mai recente statistici, pe locul sase in sistemul bancar romanesc si se pregateste sa revina, in urmatorii trei ani, pe unul dintre primele trei locuri.
Sursa: Capital 25 Iunie 2007