Luxembourg-ul este o piaţă auto destul de dificilă, spune Marc Muller, şeful de vânzări al Renault în această ţară. Cu toate acestea, Dacia începe din ce în ce mai mult să câştige teren, datorită „simplităţii şi robusteţii”, scrie presa locală într-un articol publicat astăzi.
Țara care are cel mai mare PIB pe cap de locuitor din Europa este extrem de mulţumită de maşinile produse la Piteşti de producătorul francez Renault, iar presa locală consideră că Dacia va continua să seducă atât publicul luxemburghez cât şi restul Europei Occidentale, mai ales în contextul în care la mijlocul acestui an, Dacia va lansa Duster, cel de-al şaptelea model al mărcii.
Dacia este prezentă pe piaţa din Luxembourg din 2005, iar anul trecut a vândut aici 400 de unităţi, în condiţiile în care populaţia de aici nu este de nici măcar 500.000 de locuitori. Anul acesta, oficialul Renault se aşteaptă ca vânzările să se dubleze.
Articolul apărut în presa din Luxembourg vine în contextul în care Constantin Stroe, vicepreşedintele Dacia, declara ieri pentru Realitatea FM, că producătorul se bazează foarte mult pe piaţa externă.
„Dacă ne-am baza pe piaţa românească ar fi dezastru”, a declarat Stroe arătând că în cazul în care nu ar fi existat piaţa de export, Dacia ar fi continuat să lucreze în regim de 6 ore.
SURSA: L’Essentiel