Bugetele uriașe de marketing și de publicitate sunt visul tuturor directorilor care coordonează activitățile respective în companii. Gestionarea lor implică provocări și dificultăți pe măsura dimensiunii sumelor alocate. În România, există companii care trebuie să realizeze strategii de marketing adaptate nu doar pieței locale, ci și necesităților la nivel global, în condițiile în care au produse vândute în întreaga lume.
CAPITAL premiază cei mai buni manageri din țară
Cei mai buni manageri pentru investiții noi în România
Cei mai buni manageri în tranzacții
Cei mai buni manageri de dezvoltare
Cei mai buni responsabili de CSR
Provocările perioadei economice dificile prin care România trece a făcut mai importantă ca oricând activitatea comunicatorilor de criză, companiile trebuind să informeze publicul asupra unor evenimente și demersuri care le pot afecta grav imaginea.
Managerii de marketing, cei de comunicare, PR sau Public Affairs cu activitate remarcabilă în 2014 vor fi premiați de Capital în cadrul Galei Premiilor “Excelența în Management”, redacția selectând următoarele 10 propuneri dintre care vor fi desemnați câștigătorii.