În perioada ianuarie – martie, marca a livrat 247.200 de automobile către clienții săi, ceea ce reprezintă o creștere cu 12,1% față de perioada similară a anului trecut. În luna martie, livrările au crescut cu 14,6% în comparație cu aceeași lună din anul trecut, ajungând la 96.100 de automobile (martie 2013: 83.800). Aceasta a fost cea mai bună lună martie din întreaga istorie a companiei. Vânzările din Europa de Vest pentru noua Skoda Octavia au crescut cu 49% în luna martie și în Europa Centrală cu 47%.
În Europa de Est, inclusiv Rusia, livrările de automobile Skoda au fost mai mari cu 3,8% față de anul trecut, cu vânzări de 10.700 de automobile (martie 2013: 10.300). Producătorul a înregistrat o creștere generală cu 5,3%, furnizând clienților săi în primul trimestru 26.500 de automobile (ianuarie – martie 2013: 25.200). Astfel, Skoda a avut performanțe mai bune decât media generală a pieței, iar cota sa de piață a crescut la 3,9% până la finalul lunii martie. Vânzările Skoda în Rusia au înregistrat o ușoară creștere față de anul precedent, cu 7.800 de automobile livrate (martie 2013: 7.700 automobile; o creștere cu 1,2%). De asemenea, vânzările mărcii Skoda în Rusia, în primul trimestru din 2014, au fost ușor mai mari decât în 2013, cu 18.900 de automobile livrate (ianuarie – martie 2013: 18.600 automobile; o creștere cu 1,5%). În Serbia, vânzările Skoda în luna martie au crescut cu 57,5%, ajungând la 500 de automobile comercializate, iar în România cu 33,6%, ajungând la 600 de automobile. Marca a obținut o creștere semnificativă și în Kazahstan (300 automobile; o creștere cu 92,7%), precum și în Țările Baltice (500 automobile; o creștere cu 42,9%).
Skoda a crescut și pe cea mai mare piață individuală a sa, China. În martie, livrările au crescut cu 10,1%, ajungând la 20.300 de automobile (martie 2013: 18.400). În primul trimestru, marca a crescut cu un total de 7,5%, ajungând la 62.000 de automobile Livrate (ianuarie – martie 2013: 57.700).
Livrările ŠKODA către clienți, în luna martie 2014 (în unități, rotunjite, pe modele; +/- în % faţă de aceeași lună din anul trecut):
ŠKODA Superb (8.500; -5,8%)
ŠKODA Octavia (33.900; +11,3%)
ŠKODA Rapid (16.500; +143,1%)
ŠKODA Fabia (18.200; -14,8%)
ŠKODA Yeti (11.000; +44,5%)
ŠKODA Roomster (3.000; -9,8%)
ŠKODA Citigo (comercializată doar în Europa: 5.000; -5,5%)
Livrările ŠKODA către clienți în primul trimestru din 2014 (în unități, rotunjite, pe modele; +/- în % faţă de aceeași perioadă din anul trecut):
ŠKODA Superb (22.600; -14,2%)
ŠKODA Octavia (94.700; +8,3%)
ŠKODA Rapid (45.000; +201,2%)
ŠKODA Fabia (43.300; -17,8%)
ŠKODA Yeti (23.100; +22,6%)
ŠKODA Roomster (7.700; +0,6%)
ŠKODA Citigo (comercializată doar în Europa: 10.800; -13,9%)