Comenzile plasate online au fost realizate atât din țară, cât și din străinătate. Potrivit datelor companiei, creșterea se datorează mai multor factori cheie, precum: implementarea noii strategii de marketing digital, care a inclus mai multe modificări comerciale și de functionalitate în magazinul online, dar și extinderii portofoliului.
“Zona de e-commerce este una dintre directiile prioritare de dezvoltare. În 2017, am extins beneficiile și facilitățile magazinului online”, a declarat Cristina Berdea, Manager Vanzari Online al companiei.
Producătorul de cosmetice a alocat un buget de peste 650.000 de euro în modernizarea şi retehnologizarea producţiei, în 2017.
„Sunt două elemente care stau la baza strategiei noastre de business şi care ne-au ajutat să setăm tendinţele industriei locale de cosmetică. Am mizat pe inovaţie în fiecare etapă de dezvoltare a produselor noastre: concept, selectarea ingredientelor active şi dozarea optimă a acestora, alegerea ambalajelor ergonomice şi sigure în utilizare, perfect adaptate formulărilor lor. Acest fapt ne-a permis, într-un ritm extrem de alert, să lansăm game întregi de produse”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.