Producătorul de cosmetice Farmec a înregistrat, în 2017, vânzari cu circa 23% mai mari pentru magazinul online, față de 2016.
Comenzile plasate online au fost realizate atât din țară, cât și din străinătate. Potrivit datelor companiei, creșterea se datorează mai multor factori cheie, precum: implementarea noii strategii de marketing digital, care a inclus mai multe modificări comerciale și de functionalitate în magazinul online, dar și extinderii portofoliului.
“Zona de e-commerce este una dintre directiile prioritare de dezvoltare. În 2017, am extins beneficiile și facilitățile magazinului online”, a declarat Cristina Berdea, Manager Vanzari Online al companiei.
Producătorul de cosmetice a alocat un buget de peste 650.000 de euro în modernizarea şi retehnologizarea producţiei, în 2017.
„Sunt două elemente care stau la baza strategiei noastre de business şi care ne-au ajutat să setăm tendinţele industriei locale de cosmetică. Am mizat pe inovaţie în fiecare etapă de dezvoltare a produselor noastre: concept, selectarea ingredientelor active şi dozarea optimă a acestora, alegerea ambalajelor ergonomice şi sigure în utilizare, perfect adaptate formulărilor lor. Acest fapt ne-a permis, într-un ritm extrem de alert, să lansăm game întregi de produse”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.