Se pregătește bilanțul anului 2015 la Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România.
După ce au închis 22 km de autostradă, între Orăștie și Sibiu, șefii CNADNR ascut foarfeca pentru inaugurarea a 25 km de șosea la patru benzi, respectiv lotul 2 al autostrăzii Timișoara-Lugoj. În plus, în inventarul CNADNR, se adaugă încă 10 km de autostradă care leagă România de Ungaria, inaugurați în luna iulie.
Oficialii Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale de Autostrăzi, în perioada 15-20 decembrie, vor să deschidă circulației lotul 2 al autostrăzii Timișoara-Lugoj. Odată cu tăierea panglicii celor 25,6 km de autostradă, șoferii vor putea utiliza cei 10 km de autostradă din lotul 1 al autostrăzii Lugoj – Deva, bucată de șosea terminată în câmp.
Constructorul lotul 2 al autostrăzii Timișoara-Lugoj a turnat ultimul strat de sfalt pentru deschiderea circulației înainte de Crăciun. „Dacă nu intervin fenomene meteo care să conducă la întârzierea lucrărilor, în aproximativ două săptămâni se deschide traficul pentru lotul 2 al autostrăzii Timișoara-Lugoj. De asemenea, șoferii vor utiliza și cei 10 km de autostradă ai lotului 1 Lugoj – Deva. Această bucată de autostradă a fost termiunată la sfârșitul anului 2013 dar a fost închisă circulaţiei pentru că se termina brusc în câmp”, ne-au declarat surse guvernamentale.
Constructorul acestui lot deautostradă, Tirrena Scavi, a smnat contractul pentru execuția celor 25,6 km de autostradă la sfârșitul anului 2013, ordinul de începere a lucrărilor a fost semnat în ianuarie 2014, iar finalizarea lucrărilor era stabilită pentru luna iulie 2016.
Costurile lucrărilor celor 25,6 km de autostradă se ridică la aproximativ 96 milioane de euro, fără TVA.
În luna iulie, oficialii guvernamentali, cu mare tam-tam, au inaugurat 10 km de autostradă pe ruta Pecica-Arad.